Šta se sluša ?

den!s

Nakon odlicnog albuma Waka/Yawaka, Zappa iste godine 1972. snima album Grand Wazoo i opet se dokazuje kao dobar kompozitor, aranzer i vodja big benda. Posto voli da radi u kontinuitetu, ista ekipa muzicara "The Grand Wazoo Orchestra" je realizovala i ovaj projekat.

U pozadini svega je prica iz laboratorije Uncle Meata koja je objavljena na unutarnjem omotu, a zapoceta na ranijim albumima (Lumpy Gravy, Uncle Meat, Hot Rats, pa i Waka/Yawaka). Reklo bi se da je Grand Wazoo, kao jedan od najznacajnijih albuma druge polovine dvadesetog veka u stvari kruna Zappine multimedijalne studije.

Jazz, fusion, prog...?

Za svaku preporuku thumbsup2.gif

Phono sekcija - pobednik (lošeg) vremena!

electric_hi.jpg

Fin, skoro pa smiren McLaughin album.

Smiren :eek: NaroÄito ona (zaboravih kako se zove) sa Cobham-om - vax-vax gitara u najboljoj Hendrix-ovoj tradiciji. Možda - Are you the one i ona sa Santanom (mrzi me da tražim ploÄu). No svejedno - fenomenalan album - Bujodraže zakljuÄujem Ti 5 na polugodiÅ¡tu i Äistog keca iz vladanja zato Å¡to si me ipak naterao da dignem dupe i pustim ovu ploÄu. :thumbsup2

Ove dve sam nabavio davno.Kad sam svojevremeno rasprodao i razdelio ploÄe, njih sam, iz nepoznatog razloga, preskoÄio.Drago mi je zbog toga.Fali mi Balkan Impressions 2, taj nikad nigde nisam video.Sveukupno, opasna svirka.To nije ovaj savremeni, uglavnom bljutavi i bezazleni, etno džez ili world-music.To je, prosto, masan džez na "etno" motive, sa ponekim izvornim instrumentom.Ako ih negde vidiÅ¡, ne propuÅ¡taj priliku.

Zadnja dva sata provedoh uz Blue Rodeo-Out Skirts simpaticna pop country svirka rekao bih nit smrdi nit mirise,i uz David Sylvianov-Gone To Earth,pravo malo remek delo kao sto su Secrets of the beehave,Gentleman takes polaroids,Brilliant trees a da ne pricam o kolaboracijama sa jednim Enom,Czukayem,Frippom.I koliko mi je s jedne strane milo em drago sto nemam Blue Rodeo na vinilu toliko mi je s druge strane izuetno zao sto ama bas nista nemam od Sylviana....ali bice :thumbsup2

post-16543-084030900 1286140359_thumb.jp

post-16543-091678400 1286140377_thumb.jp

Ovo je genijalan album.Zaista retko mi se desi da album puÅ¡tam dva puta, za redom.Nisam baÅ¡ raspoložen, a Roj pokuÅ¡ava neÅ¡to da mi kaže."Mogao bi se skr'ati na parÄiće o njega, kao brod o stenu", Å¡to bi rekao Sem Gemdži.Svog me je isekao, nadam se da se ožiljci neće videti, jer hoću joÅ¡.

Stormcock.JPG

Wikipedia je našla ime za ovaj "žanr":epic progressive acoustic!Pa dobro, ima dokonih ljudi, a precizna imena im pomažu da se osećaju bezbedno.

Turdus_viscivorus_1.jpg

boog03.jpg

Klasika za laku noc.

That man don't love you, he told me so

He's only doin' that, baby, to break up your home

When things go wrong, so wrong with you,

it hurts me so, it hurts me so

That man don't love you, no he don't

He's only jivin' you little girl, lovin' the girl next door

it hurts me so, it hurts me so Yeah!.

You know you don't love him, you know you don't

Go ahead and leave me baby, don't make me cry

That man don't love you, he told me so

Only jivin' you, baby, breaking up your home

So long, baby, I've got to go

Because you don't love me now, darlin', I know you don't

...preslusajte ako niste.

Hvala, ne moraš da mi persiraš!

Slušao, nisam bio oduševljen. Dobro - da.

Ono što je sveže, daunlodovano dakako i što sam vrteo za vikend, dok sam pokušavao da oderem klinca u Yu-Gi-Oh kartama:

Tandoori Knights - Curry Up, Norton, 2010.

ok05zc.jpg

A dozen curried treats (packaged in a massive FUNHOSUE style gatefold jacket!) from the remarkable King Khan and Bloodshot Bill featuring the hit single "Pretty Please" as well as soon-to-be Tandoori taste treats "Into Her Arms" and "Bandstand" and mo’ Hindu hi-jinx! Billy says, "This is what Warren Smith would have sounded like if he recorded in Bombay instead of Memphis..." [Nortonville]

V.A. - Daddy Rockin' Strong: A Tribute To Nolan Strong & The Diablos, The Wind / Norton, 2010.

dha62q.jpg

Executive Producers Rich Tupica and Billy Miller have been compiling this track list for over a year, and it was worth the wait. It features songs by The Dirtbombs, Reigning Sound, Andre Williams, Cub Coda, Wreckless Eric & Amy Rigby, The A-Bones, Mark 'BBQ' Sultan, Lenny Kaye, Outrageous Cherry, The Hentchmen, Demon's Claws, Gentleman Jesse & His Men, Danny Kroha & the Del Torros & more! The record also features heartfelt liner notes written by soul legend Andre Williams, a close friend of the late Nolan Strong and fellow Fortune Records artist.

Nolan Strong was a Detroit singer, a fantastic pre-Motown star. "The Wind" and "Mind Over Matter" are two of the best songs to ever come outta the Motor City - those songs are remembered on this tribute LP. This record marks the second release from The Wind Records... Norton Records will kindly distribute the LP. [The Wind Records]

Oba sirova!

I dok Äekam da se skine ovo:

nb1x1y.jpg

vrtim duplog Coltranea - Stardust Sessions, Prestige lp