Šta se sluša ?

den!s

Uz rizik da budem uhvacen na delu od strane drugara kome sam zaplenio plocu sledi jedna topla preporuka za dve ploce odlicnog David Grismana na potpuno netipicnom instrumentu za jazz -mandolini! Odlican swing,drustvo na bini ne moze da bude bolje-kao David rece "biti sa Stefanom na bini je kao biti pored Zevsa dok baca vatrene lopte".Hot Davg je izasao i na domacici.

post-11818-0-36042800-1358292791_thumb.j

P.S.ako vlasnik ploce kojim slucajem cita nek vec jednom osposobi gramofon-odmah vracam konfiskovano

Da Capo - Da Capo 1972 (Germany, Krautrock, Psychedelic Rock)

Artist: Da Capo

Album: Da Capo

Released: 1972

Genre: Krautrock, Psychedelic Rock

Duration: 41:30 (with bonus)

The only LP from the town of Furth (Furth, Bavaria). Fans of Grateful Dead, Quicksilver Messenger Service, Jefferson Airplane. And especially - of Love, even the name of the album took on in 1967 ... Singing - in English. If you would not know that the Germans would never have thought ... The album pre-release CD was extremely raritnoy plate (only 500 copies issued), the cost of the original plate reaches up to 700 €.

Tracks:

All tracks written and produced by Da Capo.

01. Free - 4:39

02. Future - 4:27

03. Find My Way Home - 3:16

04. Young Man - 4:03

05. Can Smile - 4:05

06. She's Leaving - 3:18

07. A Day In The Rest Of My Life - 12:39

Bonus:

08. Marihuana - 4:35

Personnel:

- Peter Stanek - guitar, vocals

- Peter Treiber - guitar, vocals

- Peter Wiesner - bass, vocals

- Alfred Urban - drums

post-15961-0-39711300-1358424359_thumb.j

post-15961-0-20213700-1358424368_thumb.j

Da Capo - Da Capo 1972 (Germany, Psychedelic Rock)

Za ljubitelje žanra ovo je pravo malo blago :thumbsup2 . U suÅ¡tini, i nema mnogo kvalitetnih grupa koje su dosledno iÅ¡le stopama klasika West Coast psihodeliÄnog roka 60-tih. Meni Da Capo najviÅ¡e liÄe na Anonymous (US) a vokal im je k’o preslikan. Poslednja pesma ,,7 a day in the rest of mu life’’ je, Äini mi se, posledica dugotrajnog sluÅ¡anja ranih QMS radova. Za mene, ovo nije puko kopiranje, pogotovo ne iz niskih pobuda. Momci su hteli da se Å¡to viÅ¡e približe svojim uzorima, koje su, smem da se kladim, strahovito voleli. U svakom sluÄaju, drago mi je Å¡to sam saznao za joÅ¡ jednu zanimljivu grupu iz TOG vremena. :cheers

Anonymous - Inside the Shadow (1976)

Personnel:

RON MATELIC: vcls, gtr

JOHN MEDVESCEK :drms

MARSHA ROLLINGS: vcls

GLENN WEAVER vclsl gtr, bs

Tracks:

A1. Who's Been Foolin'? (3:18)

A2. J Rider (4:35)

A3. Up to You (3:23)

A4. Shadow Lay (6:10)

B1. Pick Up and Run (5:09)

B2. We Got More (5:16)

B3. Sweet Lilac (4:29)

B4. Baby Come Risin' (9:24)

A somewhat mysterious but eminently worthwhile quartet from Indianapolis, IN, Anonymous was active in the mid- to late '70s but sounded like they came from a decade earlier. The group's acknowledged antecedents were the Beatles and the Byrds, but from such familiar trappings, Anonymous created a richly textured version of classic psychedelia that both adheres to and ignores the common precepts of the genre. The mellow, wide-ranging but never aimless results sound like a cross between a far more structured version of Quicksilver Messenger Service and an American equivalent of the fluid, jazz-tinged progressive rock of Curved Air.

This is a superb album of melodic guitar driven rock which blends exquisitely with Marsha's vocals on tracks like J Rider, Up To You, Pick Up And Run and Baby Come Risin', which is probably the album's finest moment. If you like ringing guitar work and harmonic vocals, this album is for you...

(Biography & Review included)

post-15961-0-25134500-1358536091_thumb.j

U skladu sa svojim imenom - simpatichan lounge album koji pokriva razne muzicke stilove u "zasecerenim" aranzmanima - shto opet ne umanjuje kvalitet svirke - svakako za poslushati u trenutcima opushtanja:

Pink Martini - Simpatique (1997)

9405.jpg

Dobar album, a i dobar bend. Svirali u SC (?) prošle godine, kad li?

Dobar album, a i dobar bend. Svirali u SC (?) prošle godine, kad li?

Koliko se secam - da.

Periferno su mi poznati vec neko (duze?) vreme, ali sam se nazalost, sa njima bolje upoznao tek skoro (dolazenje na red).

Da se to ranije desilo, verovatno ne bih propustio koncert - no verujem, bice i druge prilike...

Preddrag@

Istoimeni album grupe Kristyl, koji je svojevremeno preporuÄio Aoxomoxoa je, takoÄ‘e, veoma dobar. Kako je to samo teÄna

svirka, gitare fluidne, melodiÄne, ma milina jedna :listen . Pa da, ovakva vrsta rock muzike može dugo da se sluÅ¡a, zato je i volim(o) :facehearts .

:cheers

Slusao sam. Tacno tako. To je upravo to o cemu pisemo.

post-15961-0-56544100-1358544888_thumb.j