Šta se sluša ?

den!s

Attention! Black Sabbath (1970) [RTB LP 5551]

black_sabbath_-_attention.jpg

Odlicna kombinacija koja sadrzi skoro ceo prvi album (bez naslovne, "Black Sabbath") zajedno sa "Iron Man" i "Paranoid". PGP izdanje zvuci odlicno - svaka preporuka...

Evo, i ja potvrdjujem, odliÄna ploÄa i odliÄan zvuk.

Pa da vidimo šta će biti sa cenama na Kupindu.

topla preporuka, raido bez reklama i bez emisija http://www.radioparadise.com/

SluÅ¡ao sam ga poslednjih par dana kod devojÄice.Za zakeralo kao Å¡to sam ja uopÅ¡te nije loÅ¡.:thumbsup2

I'm trying pretty hard...

Fraza je: "I'm trying real hard". :grin:

Jules to Ringo:

There's this passage I got memorized. Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am The Lord when I lay my vengeance upon you."

I been saying that shit for years. And if you heard it, that meant your ass. I never gave much thought to what it meant. I just thought it was some cold-blooded shit to say to a motherfucker before I popped a cap in his ass. But I saw some shit this morning made me think twice. See, now I'm thinking, maybe it means you're the evil man, and I'm the righteous man, and Mr. 9 millimeter here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could mean you're the righteous man and I'm the shepherd and it's the world that's evil and selfish. I'd like that. But that shit ain't the truth. The truth is, you're the weak, and I'm the tyranny of evil men. But I'm trying, Ringo. I'm trying real hard to be the shepherd.

Kako je kod mene ovaj album "usamljen" u moru drugih muzika, rado bih Äuo predloge Å¡ta ovakvo joÅ¡ valja posluÅ¡ati.

Nije da nisam pokušao...

Ja sam veliki fan industriala sa svim podkategorijama ali sam gadljiv na kombinaciju sa gitarama. Volim metal i dobro prženje ali to je sasvim drugi svet i kad slušam elektroniku volim je suvu. Ovaj album je jedan od retkih, ako ne i jedini na kome ta kombinacija zbilja dobro funkcioniše.

P.S. Skinny Puppy sa gitarama je težak no-no :)

P.P.S. Probaj rani NIN, nije zakivanje kao Psalm ali svakako odliÄni albumi

To je već pitanje ukusa. Nikad kod njih gitara nije toliko dominantna da guÅ¡i, naprotiv, koriste je kao (ljuti) zaÄin.

Nije valjda da ti smeta kad uleti pred kraj numere Rodent, ili kad iz pozadine drma i reže kao u http://www.youtube.com/watch?v=FIyL8ti3SME...?

Naravno, prihvatam da je stvar ukusa i SP na Rabies zvuÄi kao solidan industrial-rock bend ali meni to deluje priliÄno banalno u odnosu na zvuk Too Dark Park/Last Rights itd. ÄŒak i u okviru istog albuma, veliÄanstveni Worlock mi je toooliko superioran u odnosu na Rodent/Tin Omen/Hexonxonx/Fascist hard rokanje...

KENNY BURRELL - Bluesy Burrell (Original Jazz Classic OJC 926)- 1962

2rmkps2.jpg

Kenny Burrell(g),Leo Wright(as),Coleman Hawkins(ts),Tommy Flanagan,Gildo Mahones(p),Major Holley,George Tucker(B),Eddie Locke,Jimmie Smith(d),Ray Barretto(perc).

Kakav fenomenalan session.Burrell sa Howkins cine ovu plocu specijalnom.'Tres Parablas' je moj prvi izbor,sa predivnim Flanagan solom.I na svim ostalim numerama,ne postoji slabo mesto,osim bonus pesme koja nije nesto narocito. Po meni,najbolji Kenny Burrell album.