CD/DVD transport za Lyngdorf TDAI2200

pooya

...Podatak se odnosi na onaj uredjaj koji generishe clock - u ovom slucaju, to je transport. Sudeci po (visokoj) vrednosti jitter-a, izgleda da nije nishta posebno radjeno, tj. izgleda da se koristi standardni clock DVD-a.

Sve u svemu, deluje kao da je u pitanju DVD player, sa boljim napajanjem, upakovan u lepu kutiju.

Pozdrav! :ruganje

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Evo odgovora iz Lyngdorf-a:

Dear Alex

One of the most important factors in digital signal processing is the ‘purity’ of the clock, in other words, ensuring that the master clock that controls everything is extremely stable and correctly placed (electrically as close as possible to where the clock frequency is needed).

In every one of our tests we have concluded that keeping phase noise as low as possible in the clock system is the single most important factor in minimising jitter. Typically jitter is heard as high frequency distortion. That’s why we have always given the design of the clock a very high priority – in fact this is one of Lyngdorf Audio core competencies!

To minimise jitter further, the sample rate of the input signal is measured to determine the exact sample rate where after it is re-sampled to match the master clock (although the input is stated at e.g. 96kHz it can easily ‘float’ slightly both up and down).

The result of this meticulous design philosophy speaks for itself, as a pure, clean and natural sound reproduction.

What does all this mean for you? It means that you don’t need to focus on the specifications of your digital sound sources. Whether it’s a Squeezebox or CD-Player, then the digital jitter will be cleaned up by the TDAI-2200 or similar digital Lyngdorf product.

We recommend to use AES/EBU because of higher resistance to outside interference. With AES/EBU the quality of the cable – materials etc. is much less important. When that is said it is important to understand also, that many high-end products have poorly designed digital transmitters and receivers – this can make people believe that there are huge differences between cables, simply because the digital design is flawed. A few of our guys come from the pro side where they understand these things very well, so all of our inputs and outputs are designed for the most robust performance.

And last of all I will give you a really good advice. Don’t focus to much on specifications, specifications can lie.

Instead of comparing specifications, use your ears. If it sounds good to you then you don’t need to worry about the specifications :ruganje

If you have anything further, feel free to contact me. You can not ask to much :lol:

Med venlig hilsen / Best regards

Per Klausen

Lep odgovor, ne verujem da je iÅ¡ta ovde prazna priÄa ili hvalisanje. Lyngdorf je siguran sam jedna od retkih firmi na podruÄju audio-digitalije koja taÄno zna Å¡ta radi. Znaju ljudi Å¡ta im je cilj i znaju kako da ga dostignu.

Ovo potpuno verujem da je istina:

When that is said it is important to understand also, that many high-end products have poorly designed digital transmitters and receivers – this can make people believe that there are huge differences between cables, simply because the digital design is flawed.

• 5 weeks later...

E, pa meni ne treba jos uvek CD transport, treba mi full LYNGDORF TDAI2200. Evo me vec sat vremena aerodromu Oslo. Umesto prodavca sa pojacalom sacekao me je njegov SMS (prevod):

E izvini, ne mogu da nadjem mikrofon a sad vise ne mogu da trazim jerbo deca spavaju. Ako ga ne nadjem donecu ti pojacalo bez njega ali nista se ne sekiraj jer sve ostalo ima a mikrofon ionako nije skup. Ja cu da ti ga posaljem kad ga nadjem, majke mi".

Oterao sam ga u razQ. Kakav KRETEN, pa ne mogu da verijem. A sigurno su mu koreni iz pirotsku okolinu posto se fata za telefon samo da bi poslao SMS ili kad ga ja zovem. On da pozove - a to nema bato, mnogo skpo (nije greska u kucanju).

:wave2:wave2:wave2:wave2:lol:

E, pa meni ne treba jos uvek CD transport, treba mi full LYNGDORF TDAI2200. Evo me vec sat vremena aerodromu Oslo. Umesto prodavca sa pojacalom sacekao me je njegov SMS (prevod):

E izvini, ne mogu da nadjem mikrofon a sad vise ne mogu da trazim jerbo deca spavaju. Ako ga ne nadjem donecu ti pojacalo bez njega ali nista se ne sekiraj jer sve ostalo ima a mikrofon ionako nije skup. Ja cu da ti ga posaljem kad ga nadjem, majke mi".

Oterao sam ga u razQ. Kakav KRETEN, pa ne mogu da verijem. A sigurno su mu koreni iz pirotsku okolinu posto se fata za telefon samo da bi poslao SMS ili kad ga ja zovem. On da pozove - a to nema bato, mnogo skpo (nije greska u kucanju).

:wave2:wave2:wave2:wave2:lol:

Kupio na kraju za 2500€ bez mikrofona i sa obecanjem da cu mikrofon da dobijem postom za par dana.

Ludilo, a? Nije, ima i mnogo ludje. Meno je pre 10-ak dana istekla viza a ja sam zaboravio da je produzim. E sa takvim pososem sam prosao kontrolu na aerodromu Oslo, u Frankfurtu je srecom nije bilo. :wave2

Kupio na kraju za 2500€ bez mikrofona i sa obecanjem da cu mikrofon da dobijem postom za par dana.

Ludilo, a? Nije, ima i mnogo ludje. Meno je pre 10-ak dana istekla viza a ja sam zaboravio da je produzim. E sa takvim pososem sam prosao kontrolu na aerodromu Oslo, u Frankfurtu je srecom nije bilo. :D

Hej,

Mislio sam da je manji, nikad nisam Äitao kolike su dimenzije.

Ovako, kada ga uporedim sa SBom i ECjem je priliÄno masivan.

ÄŒudi me da ti u konkurenciji nije bio Nuforce?

Ili je integrisana postavka Lyngdorfa s sve DACom unutra bila glavna pri odluci?

Jao da, pa još je granica u Norveškoj jel to? Uh, što sam se odvikao od toga!?

Archived