Jump to content


Yamaha 5.1


moukoko

Recommended Posts

Pitam se da li je podforum ispravno odabran jer sam totalni pocetnik, ali posto je u pitanju kupovina cenim da greska nije velika.. 

 

Sve u svemu, malo je reci da sam pocetnik sto se tice muzickih komponenti, ali sam jelte veliki ljubitelj kvalitetnog zvuka. Elem, godinama (pa cak bih mogao reci i deceniju) sam odlagao kupovinu kvalitetnog zucnog sistema, ali sada je izletela jedna akcija - te se nadam savetima iskusnijih/pametnijih od mene kako bih se odlucio za kupovinu ili jos cekanja:

risiver
2 stojeca zvucnika
subwoofer
2 satelita

 

Cena za sve ukupno je oko 430€, spusteno sa redovne cene od oko 1.000€.. Sad, to bi ionako kupovao sad pa ko zna kad (a mozda i nikad vise) te nije poenta uzeti samo zato sto je lep popust.. ali nije poena ni propustiti lepu sansu ako je ovo kvalitetan izbor za nekog ko bi na ovome npr da gleda filmove i/ili pop-rock, soul i sl da poslusa..  ;-)

Link to comment
Share on other sites

hvala na super brzim odgovorima.. :thumbsup2 inace, zivim u norveskoj, te je i akcija ovde.. cenim da risiver hove da izbace sa lagera jer se ovde ukida FM radio od 2017, pa zato njega daju prakticno gratis u ovom paketu.. meni licno konkretno FM ne igra nikakvu ulogu,  ali me malko smara sto nema bezicno povezivanje, te sam to mislio da resim eventualno nekim blutooth dodatkom..

 

sta znam, ne bih da budem cepidlaka ali nisam uopste ni razmisljao u skorije vreme o uzimanju ovako nekog sistema (jer sam kontao da ce mi u startu trebati 1.000€+) te me je ova akcija skroz nespremnog sacekala :cry:  jeste bas povoljno, ali ne bih sad zbog par stotina evra da uzimam sistem gde nije sve lepo uklopljeno.. inace sve komponente su tacno linkovane, a ja sam laicki skontao da je taj centralni zvucnik u stvari subwoofer.. znaci nije sve kako treba ili? :roll:    

 

a to sto je risiver slab za te zvucnike i nije neka greska, obzirom da je u pitanju ipak kucna upotreba? ili opet gresim?