Jump to content


poja�alo za slušalice radi kako treba pa ne radi


kefalo81

Recommended Posts

U pitanju je cmoy.

Radjeno je po pcb koji sam sam radio i za koju sam 99.5% siguran da je ispravan tj. dobro koncipiran.

Problem sa pojaÄalom Å¡to je po sastavljanju imalo problema , ali bi nakon nekog vremena. npr. 5 min rada poÄelo da normalno radi.

Dosta toga sam pokušao.

Pregledao lemove zujalicom na multimeru. Problema nema.

Odvoji sve komponente jedne od druge , u smislu da se ne dodiruju.

Obnovio sam lemove na prikljuÄcima za in i out.

 

Trenutna manifestacija problema je višestruka.

1. Amp se ukljuÄi i radi normalno 10 sekundi do 5 minuta  a onda se javlja distorzija.

Kada ga iskljuÄim i ukljuÄim distorzija se izgubi ali se opet javlja kroz neko duže ili kraće vrijeme.

Voltaža na nožicama 4 i 8 je 8.4V ali mislim da je to do baterije jer je slabija inaÄe tj. radi već neko vrijeme.

 

Svim otpornicima sam prije ugradnje unimoreom provjerio vrijednosti.

Nisam provjerio kondenzatore i tu najviše sumnjam.

 

Ono što me buni je što je prije ugradnje u kućište radio zaista pristojno bez distorzije.

Sad je izvadjen iz kućišta i mislim da radi lošije tj. i dalje promjenjljivo 5 minuta zadovoljavajuće, pa se pokvari i ispavi ponovo sa paljenjem i gašenje.

 

Molim za savijet u kom pravcu da vršim provjeru ?

Å ta da mjerim , Å¡ta da razlemim od komponenti  i provjerim ?

 

Unapred se zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

Probao sam sa ispravljaÄem 9v tj. adapterom nije mi iÅ¡lo.

Imam adapter 9V , 1A neizmjeniÄna struja. Samo je zujalo a pažljivo sam provjerio.

Ali to sa adapterom mi nije ni cilj tako da ne bih priÄu ni razvijao.

 

Otišao do ideje i nemaju bateriju 9V.

 

Radi sa baterijom koja u startu daje 8.47V. To jeste malo ali radi.

Novina je što sam primjetio da imam zujanje kad dotaknem pot za onaj njegov metalni deo koji se okreće.

Imam i jasno brujanje kada dotaknem ovaj polipropilen C2 kond od 0.1mikro farada.

Zujanje je i kad diram druge komponente tipa otpornike ,Å¡to ne Äudi ali me Äudi za pot da mi se tu javlja zujanje.

 

E sad problem mi je i to me buni Å¡to je kasnije to brujanje nestalo. Tj. ostalo je ali sitno u smislu tak zvuka kod doticanja metalnog djela pota.

U lemove ne sumnjam.

OkaÄiću i slike ali sam siguran 99.5 % da su lemovi i raspored taÄni jer sam radio radio seljaÄku varijantu gdje sam spajao žicama sa donje strane i radi i danas.

Å ema je radjena identiÄno tom mom seljaÄkom prototipu.

 

Sutra kupujem bateriju. 
Molim komentare na ovakvo stanje.

 

 

Hvala svima na dosadašnjoj pomoći.

Link to comment
Share on other sites

ngst.jpg

 

nakon ovog rezultata mjerenja voltaže na nožicama za koje mislim da su loÅ¡i, on je normalno radio. Glasno i Äisto.

Nisam niÅ¡ta pokuÅ¡avao ÄaÄkati tipa da pomjeram kondove ili otpornike. Da napomenem niti jedna komponenta sa gornje strane ploÄice se ne dodiruje.

NIti sam dirao donju stranu ploÄice niti dirao konektore isl.

 

Ono Å¡to me buni vezano prvo za dileme :

1. Å¡ema,  teÅ¡ko da neÅ¡to na njoj kocepcijski ne valja jer po meni ne bi bili ovakvi simptomi. Ili bi radilo ili ne, tako mi je bilo ranije.

 

2. kondovi, teško da mogu da rade malo pa malo ne rade

Da li pot može biti razlog nekog probijanja ? I kako da to provjerim.?

PS. Onaj lijek sa slike je za pritisak, nije moj ali kako ovo ide, izgleda da će biti moj :D

Link to comment
Share on other sites

da ali je sada napravljen pcb i sklopljeno sve od djelova koji su ostali ranije, jer je ranije bilo nekoliko pokušaja.

Da javim, baterija kupljena i opet je u startu poÄeo da pravi isti problem, distorzije.

Kasnije se ispravilo.

Tako da mislim da baterija nije u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da znam šta je greška.
Razlog je moje nepoznavanje Äitanja Å¡ema, koje sad Äitam ali polako i sporo.

Ako se na linku pogleda step 16 izlazni signal prikazan na slici izgleda kao da izlazi izmedju r4 i r5 otpornika i ja sam pravio pcb upravo na taj naÄin.

signal lijevi i desni izlazi iz taÄke izmedju r4 i r5 otpornika a gledajući sliku na headwize 

 

cmoy2_2a.gif

 

ili još bolje ovu sliku

FM18IN1FRXW6GUQ.MEDIUM.jpg

 

jasno je da je greÅ¡ka i da signal izlazi iz r5 otpornika tj. iz taÄke poslje njega.

 

Ako se pogleda gore pomenuti step 16 jasno je da je loÅ¡e nacrtano tj. da na desnoj strani izgleda kao da izlazi iz taÄke izmedju dva otpornika Å¡to je pogreÅ¡no.

 

Ovo svoje zapažanje upravo sad otklanjam, i javljam rezultate.

 

Da li ja dobro vidim da signal treba da izadje poslje R5 otpornika ?

Link to comment
Share on other sites

Radi. 

Ova poslednja Å¡ema je od chu moja i to je prva verzija cmoy-a.

Kasnije  je to izmenjeno i sve verzije po kojoj je i moja radjena je ona sa tangentsofta i ona sa  wiliamnea?

 

Tangentsoft Å¡ema

 

http://tangentsoft.net/audio/cmoy-tutorial/misc/cmoy-tangent-sch.pdf

 

 

pancomp-wired.jpg

 

 

Dakle ulaz u opamp nije na trećoj nožici iako je tako prikazano na chumoy šemi.

Ulaz u opamp je bijela i crvena žica sa pota na kondove od 0.1 mikrofarad 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...