Jump to content


Media Players ili Muzicki Serveri


laks

Recommended Posts

E ovako, zanima me ako neko ima Media Player kakvi su utisci, da li ta masina ima kontrolu zvuka u vidu eqvilajzera jer mi je to jako bitno posto na svom risiveru nemam bas bogat spektar frekventnog raspona pa bi jos jedan eqvilajzer tipa kao na kompu i solidnoj zvucnoj karti mi bio ja mislim dovoljan i isao bi preko digitalnog ulaza na risiver. Ako postoji vec tema o samom utisku nekog korisnika, bio bih zahvalan da je prosledite ovde, jer trazim al se ne snalazim bas najbolje, hvala.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako mi se ovo desilo, moja nepaznja. Ovo je trebalo da bude u Pocetnickim Pitanjima, jer ja sam ipak pocetnik i ne stidim se to da kazem. Ne bi bilo zgoreg da se prebaci tema u Pocetnicka Pitanja ako moze, ako ne i ako ne smata adminu i modovima onda je u redu i sa mnom.

Link to comment
Share on other sites

Evo recimo ja sam sa svojim kompom jako zadovoljan kao izvorom zvuka, ali problem je u tome sto je recimo nocu bucan, pa je malo teze ostaviti ga upaljenog i tiho smanjiti muziku da bi lagano utonuo u san posto su ventilatori malo bucniji iako sam to sveo na minimum decibelazu i uzeo najtise ventove. To mi je najveci problem pa se zato interesujem za Media Player`s, razlog je mozda malo smesan ali Media Player bi mi dobro dosao i zbog recimo dobrog skladistenja video materijala posto jako volim da gledam filmove u recimol(ok je i stereo, ali preferiram ono kako je zamisljeno od starne produkcije filma) 5.0 izvedbi, jbg izgoreo mi aktivni sub, sad imam samo dva pasivna koja zadovoljavaju bass efekte.

Link to comment
Share on other sites

Prebaceno u pocetnicka pitanja.

@laks: Ovo nije tako "brz" forum, ne ocekuj odgovor za sat vremena. :)

Ako ti nesto znaci ja koristim PS3 kao media plejer i zadovoljan sam... Ako ti takvo resenje nesto znaci (PS3 + PC kao server) reci, napisacu ti sta te zanima.

Link to comment
Share on other sites