Jump to content


"Elektronska muzika"


ibsh

Recommended Posts

Posto je vecina tema vezanih za muziku vezano za Jazz na ovom forumu, ajmo malo da pricamo i o elektronskoj muzici, sta ko voli (koje izvodjace,pesme,zanrove).

Elektronska muzika takodje ima milion pravaca, za laike sve je to tehno, mada ima tu break-a,breakbeat-a,big beat, chill out-a, drum and bass-a,trance-a...

Mnogi kude elektronsku muziku, i najlakse je nju kuditi jer je vecina hitica na komercijalnim televizijskim stanicama neka vrsta elektronike, mada nema nikakve veze sa necim kvalitetnim. Slusam pretezno elektroniku, tvrdji rock, malo jazza (tu sam pocetnik). Od elektronike najvise volim instrumentale,vokale, breakbeat (nesto sporiji -> progresive break).

Nekoliko omiljenih pesama:

Sneaker Pimps - 6 underground (the umbrellas of lady well mix #2)

Yann Tiersen - C'etait Ici

Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid Twisted On The Terrace Mix)

The Crystal Method - Commin back

Way Out West - Don't Forget Me

E-Z Rollers - Walk This Land

E-Z Rollers - Jazz Talkin

Deep & Wide - Easy Rider

Goldfrapp - Utopia (New Ears Mix)

Marie Boine - Gula Gula (Chillumination mix)

Rue Du Soleil - In My Heart

Hybrid - Kill City

Link to comment
Share on other sites

Jose Padilla: Navigator I i II, Caryn, I like clowns, Orientation, La Mar...

Cirque du Soleil: Alegria, Ballare, Ravendhi, Querer, Ibis, Valspena...

Vangelis: Metallic rain, Antarctica, Opening, 12 o'clock, Chariots of fire...

J. M. Jarre: Oxygen, Revolutions, Equinoxe, Waiting for Custo...

Mike Oldfield: Hibernaculum, Tubular Bells, Women of Ireland, Wild goose flaps their wings, Ommadown...

Sara Brightman: Harem, Diva dance (Fifth element), Fanthom from opera...

Ima toga jos :evil:

Rajko

Link to comment
Share on other sites