ESI Juli@

Mingus,Mingus

Ne znam sta ce ti bolji, tj sta fali ovim drajverima i software-u?

Da se ogradim doduse od verzije 1.15 drajvera koja ne radi bas dobro, meni licno se desava da se izgubi zvuk nacisto na primer u operi, pa moram da je restartujem i slicno, tako da sam se vratio na 1.11 , doduse trenutno probam 1.14 i za sad je ok.

• 4 months later...
  • 1 year later...

Da ne zapocinjem novu temu nastavi cu se.Hteo bih da zamenim karticu ali da ima izlaz za predpojacalo i slusalice sa mikrofonom.Sta preporucu je te a da je u klasi ove kartice,zvucno i po ceni.Moze i usb.Imam Philips Integralac i Sony zvucnike.

http://www.player.rs/pci/e/esi-julia/pro/6223

Kratak opis

Juli@ features highest quality 24-bit 192Khz ADC (114dB) and DAC (112dB) for the best quality audio. The unique swappable I/O socket allows you to choose your analog connectors between unbalanced RCA jacks and balanced TRS jacks. You don't have to configure your studio to Juli@, you can configure Juli@ to your studio. Juli@'s EWDM drivers provide unparalled performance and stability, and provide support for all professional audio applications using ASIO and GSIF drivers. With the powerful EWDM drivers and MIDI I/O Juli@ is perfect for post-production studios, one man bands and use with mixers and you can monitor the inputs and outputs directly through the digital mixer....

Da li je moguce koristiti mikrofon sa slusalicama ili samo mikrofon i ako ne moze dali postoji dodatak.Treba mi radi ucenja stranog jezika.