Jump to content


Casopis Audiofil


impuls

Recommended Posts

Pre mnogo godina kad ja bio isto mlad kao i sad samo malo mladji, krenuo je sa prodajom casopis Audiofil sa autorima mislim iz Slovenije. Kupio sam prvi broj i svideo mi se. Odmah sam se pretplatio na godisnje izdanje tj. 6 brojeva. Prezaposlene poslovne izdavace sam morao opomenuti da mi posalju sledeci broj koji je placen a onda nekoliko puta za treci broj i na kraju vise nijedan broj mi nikad nije stigao.

Da li je neko prosao mozda bolje od mene?

Da li je uopste nakon toga koji broj izasao?

Da li je neko od autora mozda sada na forumu da se izvini i da razumno objasnjenje za prevaru?

Mogu li nakon ove dve decenije da trazim povrat para za neisporucene brojeve?!

Link to comment
Share on other sites

Ja se sećam tog slovenaÄkog Audiofila koji je izlazio na srpskom! Bio sam tada student od svojih dvadesetak godina i prvi broj doÄekao sa oduÅ¡evljenjem. U to vreme, pre interneta, svaka informacija o hi-fi-ju je bila zlata vredna, a jedan specijalizovani magazin na obiÄnoj, crno-beloj Å¡tampi je bio "prva liga". Kroz maglu, ali bukvalno kroz maglu se sećam da sam joÅ¡ jedan ili dva broja video, držao u rukama i Äitao, a posle se sve ugasilo. Nisam se pretplaćivao, pa se nisam previÅ¡e uzbudjivao kada ga viÅ¡e nije bilo.

Å to se tiÄe povraćaja para, ti možeÅ¡ da im tražiÅ¡ da ti vrate, ako uopÅ¡te nekog od odgovornih pronadjeÅ¡, ali nemaÅ¡ zakonskog prava da to zahtevaÅ¡ i dobijeÅ¡ na sudu, jer kao svuda u svetu i u Sloveniji važi institucija zastarelosti potraživanja iz ugovora koja u ovom sluÄaju može da se kreće do nekih 5 godina. Bilo kako bilo, zastarelost je odavno nastupila.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...