Upravo se vratio iz Osla ... kao BatMan

ninja

Posle "par" sati vozikanja na putu izmedju Göteborga i Osla i nazad, vratio sam se kuci. Pun pun kamera i naplatnih kucica na Norveskoj strani.

Advantage/Bladelius Thor je prodat jos pre 2 sedmice i u kuci je tisina :lol: ... ali nece vise :lol: . Ledja me bole od unosenja u kuci bez ikakve pomoci ali valjd ace biti vrijedno! :lol:

Je li neko moze da pogodi sta je "doletilo" :lol:

paja959 nema pravo glasa! :wink:

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

@beatgoeson, pre ce izaci u Politikinom Zabavniku :wink:

@Gorane, nece. Nema vise "poboljsanja" :lol: ... u svakom slucaju ne za jedan mnogo duzi period.

Malo informacije o pred-pojacalu:

The X's elegant design follows the . . . purist approach of using zero negative feedback to achieve the desired goals of wide bandwidth and circuit linearity. No buffers, followers or op amps are used anywhere in the signal path. The X features a symmetrical N-channel Unistage® gain block that is biased at an extraordinary 250mA to provide the high-current operation that has become a hallmark of . . . design. Dual-mono construction is combined with over 130,000µF of power supply capacitance to yield instantaneous response to the most demanding signal requirements. All of this capability is presented in a sleek new industrial design that complements the balanced execution within.

Malo o pojacalu:

The XX is constructed as two individual amplifiers on one frame to capture many of the benefits of monoblock construction while maintaining the convenience of a single chassis. This dual-mono construction extends to separate power cords, power switches, transformers, and circuit modules. The XX could be cut down the middle with an acetylene torch and both halves would still play.

OdliÄan izbor. Bar po slici. :lol:

Ja se ne bih bunio. Mljac!

Si imao prilike pre da probaš to kod kuće?

Sada se nećeš provući ni pod razno za neki textić

sa utiscima. Respons + BAT. Imam utisak da te još kopka izvor.

Am I right?

Ja sam davno prestao da kupujem novo!

U svakom slucaju, tip je neki skoro "bolesno pedantan" tehnicki podkovan. Imao ih je 2.5 godine i onda ih je pri renoviranju kuce spakovao u kutije i temperaturno regulisanu sobu na skoro tri godine. Sada su pregledani i prodati .... meni :lol:

Niti jedne ogrebotine ni znaka da su koristeni!

A od zvucnika ima ... Respons :lol:

Archived