krvimozak Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Najbolji animirani film koji sam gledao, bez zadrške! Visoko kotirani su filmovi o debilima (Rain Man, a pogotovo Forest Gump). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ras Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 Rain Man je film o autisticnom coveku a ne o debilu. Razlika je ogromna. Pogledaj u nekom recniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krvimozak Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 De, de, ne srdi se. To je samo bio naÄin da kažem Å¡ta mislim o Rain Man-u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ras Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 A Moje levo stopalo? Nema tog tugaljivog filma na listama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreoti70 Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 HMMMMMMM ZANIMLJIVO TOP 5!!!!!!!!!! IMAM 2000 DVD FILMOVA ALI BAS NE ZNAM KOJIH BIH 5 VEROVATNO IH IMA VISE NA MOJOJ LISTI...ALI AJDE.. 1.MO BETTER BLUES 2.PARIS TEXAS 3.DEZURNI KRIVCI 4.BIG BLUE 5.KAD JAGANJCI UTIHNU Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecass Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Evropski - Luc Besson 1.Fifth Element 2.Angela 3.Nikita 4.Leon 5.Taxi 1 Block buster's 1.Triologija - Družina prstena 2.Quatrologija -Alien 3.Triologija - Indiana Jones 4.Triologja - Matrix 5.Duologija - Ice Age Van konkurencije!!! 1.Face Off 2.Gattaca 3.Dracula - Coppola 4.Payback 5.Blade Runner tolko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreoti70 Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 ZA DRACULU SE POTPUNO SLAZEM STETA STO GA I JA NISAM STAVIO U TOP 5 ALI MOJA LISTA JE SHIRA. OPAK FILM VEROVATNO NAJLEPSA LJUBAVNA PRICA IKADA Link to comment Share on other sites More sharing options...
baal Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Uh, kako je ovo teÅ¡ko, ali probaću. 1. Blade Runner - Ridli Skot 2. Odiseja 2001 - Kjubrik 3. Divlje jagode - Ingmar Bergman (i sve ostalo, jer ima joÅ¡ mnogo kvalitetnih filmova) 4. Paklena pomorandža - Kjubrik 5. Å irom zatvorenih oÄiju - Kjubrik Ih, ostalo je joÅ¡ mnogo filmova... Gledao pre nekog vremena "Ostrvo" Pavela Lungina. OoooodliÄan film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
first Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 3.Triologija - Indiana Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
valderama Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Možda nisu veliÄanstveni, ali meni svakako neki od dražih: 1. Divlja horda 2. Odiseja 2001 3. Stalker 4. Evropa 5. Barton Fink Link to comment Share on other sites More sharing options...
borjan Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 Meni najdrazi filmovi(zaista mi je tesko da ih poredim i izdvajam) : Paklena pomorandza Nebo nad Berlinom(Wim Wenders) Isijavanje(JAck Nicholson) Budjenja(Awakenings sa De Nirom) Zelena Milja Kum Anger management( extra komedija) Ghost Dog : The way of Samurai ( Forest Whitacker i naravno Jim Jarmousch) Masinista(Briljantni Cristian Bail) Diplomac Kusa Aserovih ( briljantni Vincent Price) Taksista Razjareni bik (opet Scorcese i De Niro) Blade Runner Djavoljev advokat Let iznad kukavicjeg gnezda Forrest gump Blue Velvet Dorucak kod Tifanija Dial M for murder 8 1/2 (stari dobri Felini) Drustvo mrtvih pesnika Usual suspects Kramer vs Kramer Pink panter (naravno sa g. Selersom i cuvenom >I got the bmb< itd... Domaci : Otac na sluzbenom putu Underground Tito i ja Ko to tamo peva Maratonci Balkanski spijun Balkan express Davitelj protiv davitelja Leptirica(iako mi je sada smesan,bio je to prvi pravi domaci horor) Zikina dinastija(neki delovi,odista to mislim) Tesna koza Oktobarfest Verljivo leto `68 itd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 1. Godfather I 2. Kill Bill (1,2) 3. Good Fellas 4.Dobar, Rdjav, Zao 5.Petparacke price Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tutti Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 1. Kratki film o ubijanju 3. Lovac na jelene 3. Bilo jednom u Americi 4. Let iznad kukavicijeg gnezda 5. Zvezdana prasina Link to comment Share on other sites More sharing options...
box Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 1. Apocalypse now 2. GoodFellas 3. Dr Strangelove 4. Stalker 5. Southern comfort uh, jedva... a vec bi ubacio jos nesto Link to comment Share on other sites More sharing options...
valerian Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 1. Taxi driver 2. Saving private Ryan 3. Titanik 4. Schindlers List 5. Scarface ------------------------------------ 6. Tumbstone 7. Green mile 8. Letters from Ivo Jima 9. Perl harbour 10.Rain man Burne trilogija... Matrix trilogija... Alien ... Saw... Godfather trilogija... Star wars... ------------------------------------- 28 days 28 weeks domaci: 1. Kuduz 2. Tri karte za Holivud 3. O pokojniku sve najlepse 4. Tito i ja 5. Maratonci trce pocasni krug 6. Dom za vesanje 7. Lepota poroka itd...itd... ovo su ostvarenja koja svaki ljubitelj filma mora imati u svojoj kolekciji Link to comment Share on other sites More sharing options...
rottking Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Ne znam kako ih poredati ali u prvih pet ide Brave Heart,Igra sa Vukovima,Rio Bravo,Oficir i gentlemen,Hatari od domace produkcije Ko to tamo peva,Lepota poroka,(sto je interesantno za ovaj drugi gledao sam ga bezbroj puta i uvijek nesto drugo vidim),Miris Dunja smatram i seriju Bolji zivot kao jako dobru i uspjesnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
vabe Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Neki od mojih omiljenih: 1.The French Connection 1 2. Traffic 3.The Sting (žalac)-P.Newman i R.Redford 4. Deliverence (oslobađanje)-J,Voight, B.Reynolds 5. the Duel-S.Spielberg 6.Heat -Al Pacino, R.De Niro 7. Big Lebowski-r.Coeni 8.Do the right thing-r.Spike Lee 9.Gone, baby gone-r. Ben Affleck, g.Morgan Freeman, Ed Harris 10.The Right Stuff (put u svemir)-g.Ed HArris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arn Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 1. Nacionalna klasa - Goran Marković. Ne mogu da se setim boljeg domaćeg filma. Dragan Nikolić po meni u najjaÄoj ulozi u karijeri. Flojd do te mere odiÅ¡e ljigavÅ¡tinom da moja žena na primer ni ne može da gleda film, koliko joj ide na živce. 2. Selo moje malo. Jirži Mencl. Å ta reći... Neko je već lepo primetio da nema loÅ¡ih ÄeÅ¡kih filmova. 3. Det sjunde inseglet (Sedmi peÄat - Ingmar Bergman). Promenio mi je razmiÅ¡ljanje o filmu kao takvom. Dakle, ne zabava, ne razbibriga, ne dokolica. Umetnost! Isto važi za bar joÅ¡ pola tuceta Bergmanovih filmova. 4. Fucking Ã…mÃ¥l (Show me love u debilnom engleskom prevodu; Lukas Moodysson). Novija Å¡vedska produkcija, daleko od neke visokoparne umetnosti. Uvrstio sam ga u prvih pet zbog nenametljivog (kljuÄna reÄ!) naÄina na koji skreće pažnju da ono Å¡to je razliÄito i nekonvencionalno ne treba a apriori odbaciti i osuditi. 5. Bio bi možda red da bude i neki filmÄić iz Holivuda, ali mi trenutno nijedan ne pada na pamet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakedemon Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 1. Godfather I 2. Kill Bill (1,2) 3. Good Fellas 4.Dobar, Rdjav, Zao 5.Petparacke price Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolovac Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 1.Millerovo raskršće 2.Bilo jednom u americi 3.Forest gamp 4.Gori,gori,gospođice 5.hrabro srce Link to comment Share on other sites More sharing options...
polatreid Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 1.Dreams Kurosawa 2.Amarcord Fellini 3.Spider Cronenberg 4.Lisbon Story Wenders 5.The Holy Mountain Jodorowsky Spisak je uradjen na "blic"a mnogi filmovi su preskoceni iako im je mesto u prvih 5 Inace sam sci fi manijak pa bih mogao da postavim jos 5 sf favorita 1.Fahrenheit 451 François Truffaut 2.Soylent Green Richard Fleischer 3.The Day the Earth Stood Still Robert Wise (1951) 4.Solaris Tarkovsky 5.Blade Runner Ridley Scott sto se tice animiranih ili crtanih filmova moram izdvojiti 1.Mary and Max 2.The Secret of Kells 3.Ghost in the Shell 4.Howl's Moving Castle 5.The Smurfs (sve epizode pustati deci do 5 godina svakodnevno) I sad moji omiljeni trash filmovi 1.The Galaxy Invader 2.The Impossible Kid 3.turkish star wars 4.robot monster 5.Gamera vs. Guiron Link to comment Share on other sites More sharing options...
giZ_Mo Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 1. Умри мушки 1 2. Ðеј и Тихи Боб узвраћају ударац 3. Добар, Рђав, Ружан 4. СвемирÑке лопте ( Ðœ. Ð‘Ñ€ÑƒÐºÑ ) 5. ПреÑтиж Link to comment Share on other sites More sharing options...
BokiTokiVoki Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 4. СвемирÑке лопте ( Ðœ. Ð‘Ñ€ÑƒÐºÑ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
giZ_Mo Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Ццццц....на лиÑти ти је је нај филмова, а превод није коректан. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.