YouTube Highlights

machinori

WTF ? Reversing ? On 23 Hz ?

" This is really simple but has such an awesome effect. Fill a bucket full of water and place it about 5 feet off the ground. Place a subwoofer about 1 foot lower than the bucket. Run a plastic tube from the top bucket down in front of the subwoofer. Tape the tube to the front of the speaker. Then aim the end of the tube to an empty bucket on the floor. Get the water flowing from the top bucket. Now just generate a 24 hz sine wave and set your camera to 24 fps and watch the magic happen. Basically your cameras frame rate is synced up with the rate of the vibrations of the water so it appears to be frozen or still. Now if you play a 23 hz sine wave your frame rate will be off just a little compared to the sine wave causing the water to "move backward" or so as it appears. You can play a 25 hz sine wave and cause the water to move slowly foward. "

" This is really simple but has such an awesome effect. Fill a bucket full of water and place it about 5 feet off the ground. Place a subwoofer about 1 foot lower than the bucket. Run a plastic tube from the top bucket down in front of the subwoofer. Tape the tube to the front of the speaker. Then aim the end of the tube to an empty bucket on the floor. Get the water flowing from the top bucket. Now just generate a 24 hz sine wave and set your camera to 24 fps and watch the magic happen. Basically your cameras frame rate is synced up with the rate of the vibrations of the water so it appears to be frozen or still. Now if you play a 23 hz sine wave your frame rate will be off just a little compared to the sine wave causing the water to "move backward" or so as it appears. You can play a 25 hz sine wave and cause the water to move slowly foward. "

Sad je malo jasnije ...

Hvala ...

Jbt krenuli u pozoriste,bice skoro kraj sveta.Jos malo ce i na jazz koncerte,zasad samo uzmu karte ali nikad ne dodju,pa im sednem na mesto kad upale mrak.

Ako ne ubedljivo najbolji, onda svakako jedan od najboljih marketinških nastupa u poslednjih par godina imala je Beogradska filharmonija. Ni ove godine nisu razočarali:

Beogradska filharmonija ulazi u politički život Srbije

Ako ne ubedljivo najbolji, onda svakako jedan od najboljih marketinÅ¡kih nastupa u poslednjih par godina imala je Beogradska filharmonija. Ni ove godine nisu razoÄarali:

Beogradska filharmonija ulazi u politiÄki život Srbije

Ne bih se baš složio sa tim "najbolji"...I sam si postovao linkove od kojih je gosn.Tasovac pozajmljivao (da budem fin)...

http://www.hi-files.com/forum/index.php?/topic/5774-youtube-highlights/page__st__1260#entry416359

Ovo Å¡to on radi je marketing,po mom miÅ¡ljenju nesuvisli i kvazielitistiÄki,kao i, na kraju krajeva nastup u Strahinjića Bana.Ja volim espresso u jednom kafiću u toj ulici,a eto sticajem okolnosti nasluÅ¡an sam muzike viÅ¡e od većine poÅ¡tovaoca lika i dela gorepomenutog.Treba napraviti razliku izmeÄ‘u marketinga,dobrog ukusa i samoreklamerstva.Filharmoniji ovakav "nastup" ne treba...Ako je poenta bila poniziti posetioce kafiće u S.Bana,razumem;ako je bila poenta pokazati nekulturu svih politiÄkih struktura i to razumem.Ali onda treba lepo reći vi ste seljaci,vi drugi sirovine, a mi smo elita...... Za to vreme gosn. Tasovac vedri i oblaÄi u nekoj emisiji sa nekim likom koji sebe naziva milime..,ne,kilogra...,ne...Äudno nekako...Ćelavi neki...Nekako mi to ne ide jedno sa drugim..Možda će me neki marketinÅ¡ki struÄnjak demantovati,ali mislim da ovde postoji reklama radi reklame i (kvazi)kontraverza radi kontraverze.I kao treći Äin svega toga pojavljuju se mugshotovi muziÄara u GSP-u...Tretirani su kao kriminalci,ili je kriminal pod kojim uslovima rade?Hmm...Makes you think ...Da ne teram dalje u ironiju i sarkazam meni se ovaj naÄin eksponiranja ne dopada,a zaista bih voleo da se neko struÄan u oblasti marketinga javi i da svoje miÅ¡ljenje o tome. Ideja,ciljna grupa,efekat i Å¡ta već spada u uslov za dobru reklamu i njen uspeÅ¡an plasman...