McIntosh fun club

Majda

Povodom veoma zanimljivih poklapanja:

U vestima o re-izdanju starog modela pojacavaca :)

Veoma zanimljivo svedocanstvo Janet Furman. https://www.discogs.com/es/artist/2737411-Janet-Furman

koja govori o modelu MC-2300

I dalje je aktivna i ovaj pasus je sa linka - A History of Furman Sound And Its Grateful Dead Roots http://furmanhistory.com/

http://furmanhistory.com/historyimages/Janet.jpg

"Not every Dead concert was recorded to 16 track. I only traveled with them for those that were, or occasionally I came along as the equipment tech. One memorable tour in July, 1973 included a stop at the Watkins Glen Summer Jam, held at the famed auto raceway. This all day outdoor concert featured just three super groups – the Grateful Dead, the Band, and the Allman Brothers. But that bill was enough to attract the largest crowd in rock history, if not in all of American history – 600,000, easily topping Woodstock’s smaller but better remembered crowd of 300,000. The Dead would need a massive amount of amplification to reach all those people. At the time, they insisted on using only McIntosh 2300 power amps, an audiophile rather than pro audio product, made in small quantity and hard to find on short notice. The McIntosh factory happened to be near Watkins Glen, in Binghamton in upstate New York. We were already backstage at the concert, and every road in the area was clogged with concert traffic. My assignment was to get five more of those giant amps, any way I could. Sam Cutler, the former Rolling Stones road manager now working for the Grateful Dead, handed me $6000 in cash and the use of a helicopter and pilot. Though it was a weekend and the McIntosh factory was closed, I tracked down the owner at his home. The pilot flew me from the venue to downtown Binghamton. Helicopter landings there were not an everyday affair, and there was great media interest. Flashbulbs popped and reporters stuck microphones in my face. In the summer heat, I was wearing only shorts and a concert T-shirt, with the cash wadded up in my pocket. I met up with the owner, who drove me to the factory and sold me the amps off the production floor. We drove back to town in his station wagon, his wife and kids aboard on their way to a summer vacation, and transferred the amps into the copter. At over 100 lbs each plus two people, it was a heavy load for a small helicopter. We had a very scary moment as we took off, coming within inches of crashing into a highrise building. But back at Watkins Glen, the sight of that enormous crowd from the air was unforgettable. In the moment I landed, delivering the goods, I became an instant hero."

Nisam neki ultra-fan McIntosh-a. Nisam niakda ni imao neki njihov model. Slusao jesam vise modela :)

Medjutim to je kompanija - ikona u svetu proizvodjaca opreme. Ne postoji nijedna enciklopedija u kojoj se ova firma nece naci. Mnogo odlicnih proizvoda, mnogo zadovoljnij ljudi, mnogo inovativnih resenja... Decenijska tradicija. Jednom reclju nemoguce je ne biti fun ovog Branda :)

A i neki nasi ing. su u tome zncajno ucestvovali.

Model o kojem Janet prica je:

https://en.wikipedia.org/wiki/McIntosh_MC-2300

(58 kg)

evo tog modela i na e-bayu:

https://www.ebay.com/itm/363362695974

Ja sam trazio ovde u odeljku fun clubovi i nisam pronasao da postoji tema za McIntosh?

ALI mozda nisam najbolje pregledao? Nekoa mi to neverovatno?

Ako vec postoji tema zamolio bih da se vi postovi prebace?

Hvala :)

Бај д веј тај 2300 није ништа специјално осим што нема зштитни склоп у линији са звучником а ту је заслужан излазни трансформатор а зато је и тежак, јелте?

11 minuta ranije, giZ_Mo said:

Бај д веј тај 2300 није ништа специјално осим што нема зштитни склоп у линији са звучником а ту је заслужан излазни трансформатор а зато је и тежак, јелте?

A MC-3500 koji je konstruisao Mile Nestorović ?

http://www.oestex.com/tubes/Mac/MC-3500.html

Generalno, McIntosh ima vrlo, vrlo zanimljive ampove. Izlazni trafoi na tranzistorkim ampovima su nesto sto, koliko ja znam, niko drugi ne radi - ili bar ne uspesno. Merenja su da se smrznes, bukvalno su na nivou D klase - ti trafoi su transparentni do besvesti....

Meni su definitivno na spisku top 5. :)

17 hours ago, JTGTS said:

Specijalno ili ne ja koristim njihovo pojacalo MA8000 i prezadovoljan sam zvukom i izgledom.

Da :)

Skoro je drugar iz londona kupio njihov amp. Isto je vise nego zadovoljan.

Znam da ima ne mali broj clanova koji imaju, ili su nekada imali nesto od McIntosh-a.

I nekako cudno mi je bilo da ne postoji tema za fun-club...

Inace jednom, pre 15 godina "za malo" da pazarim jedan pojacavac ove firme. Narvno koriscen a mislim da je bio sa germanijumskim tranzistorima u izlazu? Ne secam se koji je to model bio ali prtepostavljam da nisu imali mnogo modela ovog tipa...

@Majda Ako postoji neka tema gde bi mogao da napises nesto zanimljivo to je ova: Mozemo li dobiti neko pojasnjenje koncepta tranzistorski izlaz plus autoformer? :) Po meni ta kombinacija ima dosta "karaktera" koje imaju lampaska pojacala, a opet ima sjajan odnos signal/sum (sto je jako retko kod lampi), plus nema probleme sa zamenom istih....

Ajde, kad bude bilo inspiracije, da procitamo nesto zanimljivo? :)

4 hours ago, nkrgovic said:

@Majda Ako postoji neka tema gde bi mogao da napises nesto zanimljivo to je ova: Mozemo li dobiti neko pojasnjenje koncepta tranzistorski izlaz plus autoformer? :) Po meni ta kombinacija ima dosta "karaktera" koje imaju lampaska pojacala, a opet ima sjajan odnos signal/sum (sto je jako retko kod lampi), plus nema probleme sa zamenom istih....

Dobro. Vazi. Pokusacu da skupim neke informacije o tome.

5 sati ranije, nkrgovic said:

Mc_autoformers.pdf

5 sati ranije, nkrgovic said:

@Majda Ako postoji neka tema gde bi mogao da napises nesto zanimljivo to je ova: Mozemo li dobiti neko pojasnjenje koncepta tranzistorski izlaz plus autoformer? :)

Dva su očigledna razloga.

Prvi, galvansko odvajanje i de fakto zaštita zvučnika u slučaju kvara pojačavača.

Drugo, prilagođenje impedanse i mogućnost rada sa različitim omažama zvučnika.

12 hours ago, Majda said:

Da :)

Skoro je drugar iz londona kupio njihov amp. Isto je vise nego zadovoljan.

Znam da ima ne mali broj clanova koji imaju, ili su nekada imali nesto od McIntosh-a.

I nekako cudno mi je bilo da ne postoji tema za fun-club...

Inace jednom, pre 15 godina "za malo" da pazarim jedan pojacavac ove firme. Narvno koriscen a mislim da je bio sa germanijumskim tranzistorima u izlazu? Ne secam se koji je to model bio ali prtepostavljam da nisu imali mnogo modela ovog tipa...

Svaka cast za pokretanje teme ali mislim da Mcintosh ima svoj fan club odavno, samo nije bio ozvanicen do sada 😄