Jump to content


Koje pojacalo za Wharfedale Diamond 11.0 ?


dukisha

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Ja sam pocetnik, nisam neki zaludjenik za hifi ali volim da uzivam u dobrom zvuku. Slusam sve, od Sopena do Sako Polumente, ali uglavnom je to rok, pop i metal. Godinama sam koristio mini liniju prikacenu na kompjuter, Panasonic, starija malo ali ima opciju super audio cd i to kad upalim zvuk je iskristalisan i topao. Meni je kvalitet te mini linije bio sasvim dobar do skoro. Odlucio sam da predjem na nesto bolje, jos kvalitetnije i napravim kardinalnu gresku. Kupim Philips mini liniju u gigatronu za 30k misleci da je bolja od mog Panasonica, ali nije ni blizu... jaca jeste ali je zvuk nekako metalan, nije topao i nekako je mutan. I koji god mod da odaberem ne vredi, zvuk je los. Eto, zeleo sam da prodjem jeftinije i opet po ko zna koji put naucio da je ziva istina "koliko para toliko muzike" ali bukvalno.

Dvoumio sam se izmedju Wharfedale Diamond 11.0 i 11.1 i zbog dimenzija sobe i sopstvenih potreba odlucio se za 11.0. Kao sto rekoh, muziku pustam preko kompa. Slusam flac i ostale visoke formate. Uglavnom kvalitet pesama je odlican, a sto se tice uticaja kompjutera na zvuk to vec ne bih znao ali ranije sam bio zadovoljan zvukom. Sada zelim da kupim integrisano pojacalo i da ga spojim sa kompom i da uzivam. Kupio sam nove Wharfedale zvucnike preko jer su jeftiniji nego kod nas (150e), a i kod nas nema ta boja koja se meni dopala. Za Diamond 11.0 sam se odlucio jer su mi delovali kao najbolja opcija u tom cenovnom rangu, a i imam neki fetis na britanske proizvodjace. Prvo sam hteo da kupim BW 685 ili 686 ali je ipak preskupo i nisam siguran da mi to treba. To bih mozda kupio za dnevnu sobu.

E, sad pojacalo:

Razmisljam da kupim kod nas

Yamaha S-301

ili preko

Marantz PM5005, a mozda cak i PM6006 ali ne znam koliko to ima smisla s obzirom na zvucnike.