Jump to content


Pitanje oko spajanja pojačala


CipexBa

Recommended Posts

Pozdrav,novi sam u svijetu Hi-Fi tehnike i baš sam ono laik

Posjedujem pojačalo Pioner A502r i par zvučnika ne brendiranih 4oma otpor

Eh ja sam to spojio na svoju ruku tj. po nekoj logici što piše pozadi na pojačalu

Jučer sam se pohvalio prijatelju i on reče da sam pogrešno spojio i da postoji mogučnost da se ošteti pojačalo.

Nisam nikada pojačavao preko 50% tj.okretao kolut za pojačavanje volumena preko 50 %

Na pojačalu pozadi piše A,B od 4-16 ohma

i isto pise A plus B  od 8-16 ohma

Zakačio sam sliku kako sam ja to povezao.Opet da kažem pojačalo i dalje funkcioniše normalno bez problema i bez distorzije zvuka.

a5be04fd40e4f18fa0115bc6678d1139.8d34a83990fdbd47e4feeb8caea7e195.jpg?rand=391781042

Link to comment
Share on other sites

Treba da spojis oba zvucnika u jednom horizontalnom redu, recimo na taj donji red jer je oznacen kao "A".  Ovako kako si ti prikazao proizadje da si jedan zvucnik spojio na sektor B a drugi zvucnik na sektor A.

Zasto je donji red obelezen sa A a gornji red nije obelezen sa B... to vec ne znam.

Ovako kako si spojio to radi kao A+B.  S obzirom da su zvucnici 4 Ohm-ski i da se to ne preporucuje... radi ti normalno dok ne budes otpanjio zestoko.

P.S.  Radi ti normalno zato sto je samo jedan par zvucnika prikacen.  Vezi horizontalno, kako sam ti napisao, to ti je po p.s.-u

Edited by Krca44
Link to comment
Share on other sites

7 sati ranije, CipexBa said:

Eh ja sam to spojio na svoju ruku tj. po nekoj logici što piše pozadi na pojačalu

Jučer sam se pohvalio prijatelju i on reče da sam pogrešno spojio i da postoji mogučnost da se ošteti pojačalo.