Jump to content


Nepoznati phono preamp


Nixie

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
10 minuta ranije, Audio Doktor said:

To meni deluje kao da je neko pravio da nije iz neke serijske prozvodnje, ali sta znam .  

Našao sam u međuvremenu, Elektor časopis, Prelude MM phono preamp iz davne 83. Neko je isekao originalnu pločicu na dva dela pa nisam odmah prepoznao. Ne znam kako se  nosi sa modernim RIAA  pretpojačalima, original je imao  neko loše napajanje 7815/7915 ili tako nešto. Bilo je polularno dok sam bio student.

Link to comment
Share on other sites

Mislis regulator 7815 i 95 , imam te , na MAckie i Behringer monitorima , pojacalima , nisam cuo shum sa njih na basu , nisam merio ripl , verovatno je jako mali , video sam i da na PReampu nisi stavio regulatore , ne vidim dobro sa slike , vidim Pi mrezu , otpor kondenz , 
to sam naucio posle pravljenja napajanja za pojacalo da je jako bitno imati otpor i kondenz u filteru , pa sam proucio jer sam imao 120hz oscilacije na pojacalu 
Kazu da je Pi mreza , tj otpor kondenz posle ispravljaca dobro , ali da je jos bolje imati kalem , koja vrednost zaboravih, mislim da je oko 200mH kalema , i da radi bolje od kondenzatora na filteru . Al nisam probao ni merio , a i od ovih 10ak pojacala sto sam prosao , niko nije koristio to .
Vidim nesto kod tebe sto lici na prigusnicu na napajanju preampa , al ne vidim dobro , jesi koristi , nisi ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nixie said:

Nisam filtracija je CRCRC. Sledeće je da probam stabilisano napajanje, mislim da će biti još bolji zvuk.

Trebao bi biti ,  ja cu praviti  to napajanje  da vidim kako ide  samo  Kondenzator VS RC VS RLC VS  Regulatori , pa mozda napravim neki video  da se pokazu rezultati . Interesantno je 

A kad vidim ovu shemu, ako se nevaram imam dva takva na domacem Preampu  EI Nis ,  tj jest jedan stereo .
To bi trebalo da je  Push Pull Darlington ili Compound