Jump to content


Gramofon do 150e


Kuzman

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Koliko sam gledao oglase, uglavnom se prodaju bez igle i glave.

Verujem da mogu da nađem glavu i iglu za oko 30-40e... Početnik sam, nisam neki audiofil, tek počinjem sa skupljanjem ploča i tek uplivavam u svet gramofona, tako da mi je potrebno nešto pre svega pristojno (prvo su mi na pamet pali Technics slq serija gramofona za koje sam čuo da su pristojni) i pri tom sam student, pa je s toga budžet ograničen i presudan :)
 

Link to comment
Share on other sites

202 sam imao, odličan gram.

Jedino što je tražen, pa ga nema baš iza svakog ćoška. Q2 ili Q3 još bolji, mlađi brat na 1210.

https://m.kupujemprodajem.com/Audio/Gramofoni/Technics-SL-Q202-Libela-na-poklon-Rezervisano--60578926-oglas.htm#mhs0-1534875780376

Pitaj Tomu za ovaj, možda nije prodat ili ima još neki.

Link to comment
Share on other sites

10 minuta ranije, Kuzman said:

(prvo su mi na pamet pali Technics slq serija gramofona za koje sam čuo da su pristojni)

Са све главом, комплетан.

https://www.kupujemprodajem.com/Audio/Gramofoni/Technics-SL-Q202-Libela-na-poklon-Rezervisano--60578926-oglas.htm

Пристојан грамофон.

https://www.kupujemprodajem.com/Audio/Gramofoni/JVC-QL-A5-direct-drive-polu-automatski-60578861-oglas.htm

Link to comment
Share on other sites

Potpuo sam neznaven sa vinilom, zato ne zamjerite pitanju-

šta dobijam a šta gubim ako kupim ovaj vremešni Tecniksom, u odnosu za iste ili čak manje pare neki novi gramofon, npr:

Audio Technica LP60USB.

Ovo sve u kombinaciji sa pojačalom i zvučnicima srednje klase. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala vam svima mnogo na odgovorima. Pogledacu predložene gramofone i kontaktirati prodavce istih.

Čekaću, možda se još neko javi sa nekim predlogom ili savetom :)
Hvala na brzim odgovorima i ažurnosti.

Imate li neke savete šta je potrebno pogledati prilikom kupovine gramofona?

Link to comment