Jump to content


Sennheiser replica!!??


ivanp

Recommended Posts

On 3.4.2018. at 21:52, ivanp said:
Otkud sad ovo? Prodaju na limundu, a ima i u belom svetu. Gledo na Yutjubetu kako ih upoređuju. Strašno!

 

Odavno postoje replike svih popularnih slušalica. Još pre 7-8 god dok sam studirao sam kod nas kupio AKG 324p na oglasima kao nekih 2000 din jeftinije nego u prodavnici, lik donosio sa e-bay. Zvuk je bio krš totalni i pokušavajući da shvatim šta nije u redu nađem da postoje replike. Nađem na netu razna poređenja kako da se otkrije i moje ispadnu replika. Od muke sam ih pokidao i bacio jer je zvuk ionako bio gori od nekih jeftinih Pioneer slušalica koje sam do tada imao. Tada sam još bio student pa sam jedva odvojio za te slušalice, i danas me zaboli kada se setim.

Isti taj momak je prodavao kao jeftinije i Sennheiser CX300 npr. i saznao sam da su i njih štancali fake. Komentarišem za bubice jer sa njima imam najviše iskustva i sa originalima i sa kopijama, vizuelno ponekad jako liče ali je zvuk uvek ko dupe i oko. 

 

Dan danas kada vidim internet bajke o nekim "fenomenalnim" novopečenim kineskim slušalicama pa su im kao bolje i od 5x skupljih Sennheiser, AKG, Bose... znam odmah da ili prosto lažu o iskustvu koje nemaju ili su samo neke loše kopije ovih brendova imali, kupljene verovatno na e-bay po "odličnoj ceni".

 

EDIT:

Mali offtopic ali vredi informacija. Momak je na drugom forumu skoro preneo iskustvo kako je dobio kopiju Rode mikrofona za DSLR aparat. Mikrofon kupljen kod nas u prodavnici za skoro 200€. Vratio ga je nazad i kupio u drugoj prodavnici koja je ustvari  jedini ovlašćeni distributer. 

Link to comment
Share on other sites

Ybg, izgleda da nije. Moraš da gledaš u pasulj i da kupiš nešto što nije interesantno kopiračima. Pri tom je zanimljivo da su kad je reč o Sennheiseru uspeli da dosta verno iskopiraju spoljni izgled, misim mogo bi da se zay...m samo tako. E sad zvuk je ljabu. Ne mere sve......... a za deset puta manje para.:huh: