Streaming servisi,Tidal,Spotify,Qobuz

sondek

Ima još jedna potencijalno moguća varijanta, koju je prijatelj uspeo da izvede a to je da je zamolio prijatelja iz Nemačke da mu za 2 e kupi neki singl i posle toga je promenuo sredstvo plaćanja na svoj PayPal i navodno mu funkcioniše bezprekorno... Vredi možda i tako nešto probati...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Pitanje za ekipu koja koristi Qobuz Family varijantu...

Koliko dugo koristite ovo i da li vas je neko cimao zbog ovoga sto je eksplicitno navedeno u uslovima koriscenja:

(to u Tidal uslovima nisam video, a postoji i za Spotify)

20.5.2     Conditions of access to the FAMILY offers

The FAMILY offers are only intended for members of the same household, residing at the same address. The primary subscriber may add up to five secondary subscribers who must necessarily and only be direct descendants or ascendants of the primary subscriber.

XANDRIE SA reserves the right to verify the compliance with this condition by monitoring the users’ IP addresses and to request further confirmation of your personal address to confirm that the eligibility criteria are met.

Within the framework of the FAMILY subscription, the primary subscriber is responsible for the compliance with these GCUS by secondary subscribers. The primary subscriber and account holder must exercise parental authority. XANDRIE SA reserves the right to verify and request the supporting documents (family record book) that confirm that the main subscriber is the holder of parental authority.

XANDRIE SA reserves the right to terminate or suspend access immediately and at any time to the main and secondary accounts of the FAMILY offers, in event of non-compliance with the eligibility criteria and non-compliance with these GCUS. 

20.5.3     Conditions of use of FAMILY offers

The FAMILY offers allow the holder of an account authenticated as the main family account to invite up to 5 people. Each family member will have an individual account with individual access to the musical content offered by QOBUZ.

Within the framework of the FAMILY subscription, there can be no more than three devices associated with each sub-account: two mobile devices, in addition to access by computer. 

The FAMILY subscription allows you to listen to music online on up to six simultaneously used devices per family.

No account or subscription sharing is accepted or permitted as set out in these GCUS. The FAMILY subscription is exclusively intended for family members residing at the same address.

XANDRIE SA reserves the right to do everything reasonably possible to prevent misuse of this service, including adding secondary subscribers who are not part of the same household and family as the primary subscriber.

If, before subscribing to the FAMILY subscription, the Customer had already subscribed to another QOBUZ subscription offer, the Customer hereby agrees to waive reimbursement of said offer. 

Mozda uskrate uslugu kada vide da “porodica” zivi na 6 razlicitih IP adresa :)

Imam sestru u Norveskoj pa cu da vidim sa njom da li hoce da nam plati pa da joj posaljem pare. S tim sto bi u tom slucaju morali da platimo 12 meseci unapred, sto verujem da nije problem. 

A moze da bude i problem kada clanovi dobiju pozivni link ne mogu da ga otvore posto se otvara sa nase IP adrese. 

Inace VPN ne radi vise, platio sam full VPN i opet pise “VPN not allowed...”. Kao da su NASA a ne hebeni servis za muziku...

Evo ovako...

Otvorio sam nalog preko Norveske, imam opciju da uzmem Family Studio Premier, kosta 2999 NOK sto je 293 EUR. To je 48 EUR po clanu. Iskocio mi pop-up gde me pita da li razumem da svi clanovi treba da budu pod istim krovom. Naravno, kliknuo OK :)

Moze da plati sestra pa da ja njoj platim, mozemo i mi ako neko ima Payoneer.

E sad, sta ako stvarno poniste naloge posto nismo ista IP? 

Ima u tekstu sto je poslao Delija da zadrzavaju pravo da secondary subscibere (verovatno clanove porodice) prebace kao primarne ako provale da se nesto muti. 

Meni odgovara plaćanje 12 meseci unapred, nije problem. 

48 minuta ranije, bkrmar said:

E sad, sta ako stvarno poniste naloge posto nismo ista IP? 

Ima u tekstu sto je poslao Delija da zadrzavaju pravo da secondary subscibere (verovatno clanove porodice) prebace kao primarne ako provale da se nesto muti. 

Ovo unapred ne možemo znati... Reskirati, pa šta bude, ili odustati od Qobuza. Ja ne vidim drugo rešenje, osim da čekamo "dobrovoljca" sa Payoneer karticom, mesečno plaćanje i smanjen "rizik" itd, itd.

On 6/6/2017 at 12:03 AM, vladovid said:

Tidal i ostali streaming servisi ubijaju muzicare i muziku i to na najprostiji nacin - nadoknada koja ide izvodjacu za streaming celog albuma jedanput je 0,03 USD.  Prilikom kupovine fizickog medija (ploca, cd ili traka) ili kupovine fajla preko net-a autoru i izvodjacima ide oko 3 USD. Znaci, treba 100 puta da se preslusa album preko streaming servisa da bi muzicari dobili isti iznos novca koje dobiju za prodaju jednog albuma. Koji album ste preslusali 100 puta u svom zivotu ?

ali sa strimingom vise nas moze da cuje album po nekoliko puta i zaradjuju mnogo vise...igra brojki.

Aplikacija za Linux ne postoji. Mozes da pustis iz browsera (probao Ubuntu), ali ne punkvalitet (jer nema aplikacije). Ja probao na R-Pi 4B sa 8GB RAM, Ubuntu...

Ima podrske na npr. Volumio-u, sto jeste Linux, ali ne znam da mozes da ga koristis kao aplikaciju, ta podrska je deo komercijalne ponude i, koliko znam, ne moze da se instalira odvojeno.

E sad, nisam nesto puno probao - i voleo bi da nisam u pravu ;)