Jump to content


Pomoć! HiFi sistem do 1000 EUR?


Vladimir84

Recommended Posts

Pozdrav svim forumašima i audiofilima !

 

Želeo bi da kupim par podnostojećih zvuÄnih kutija sa pojaÄalom do ukupne vrednosti 1000 EUR, koliko sam spreman da potroÅ¡im. Mislim da je najpametnije da pokuÅ¡am da pronaÄ‘em polovnu opremu u dobrom stanju pa da kupim kvalitetniji "sistem" (uz prihvatanje nekog osnovnog rizika kod kupovine polovne robe), u odnosu na kupovinu nove opreme skromnijih performansi. Ispravite me ako greÅ¡im !

 

Moram da napomenem da uopšte nemam nikakvog iskustva sa HiFi zvukom i potpuni sam laik na tu temu pa se zato za pomoć sada obraćam Vama, ljudima dobre volje i dobrog HiFi ukusa :)

 

Trenutno imam i koristim već duži niz godina KENWOOD A/V risiver KR-A4060 sa zvuÄnicima Videoton (ako se ne varam) 120W. Bas je 12" i veoma je naglaÅ¡en, dubok ali i veoma loÅ¡e definisan. Srednji i visoki tonovi su po mom skromnom miÅ¡ljenu užasno loÅ¡i. Bar sam to shvatio pre nekog vremena kada sam prvi put Äuo pravi HiFi zvuk... Za privatne žurke su odliÄne kutije jer je tamo uglavnom bitno da bas Å¡to jaÄe "drma" i bruji i da naprave Å¡to veÄu "buku" :) Srednje i visoke tonove su dopunjavale manje razglasne kutije Montarbo, mislim da su oko 200W. (nikad mi nije bilo jasno kako je taj Kenwood to sve podnosio, ali je bilo dovoljno da se prostor "napuni" zvukom i kako tako zvuÄno zadovolji 20-ak ljudi).

 

Obzirom da su sada u mom životu privatne žurke postale retka pojava, želja je da iskombinujem nešto za svoju dušu...

 

Izvor zvuka je PC, sa zvuÄnom karticom Creative SB Audigy. (koliko ovo degradira sam ugoÄ‘aj, jer znam da tvrdokorni audiofili "ne priznaju" niÅ¡ta osim ploÄa i CD-a ?) Uzmite u obzir da ja nisam taj audiofil ;)

 

Soba u kojoj bi slušao muziku je 3,5 x 6,5m.