Dobrodošli u Sony fan club!

cceda

Na koj mislis na onaj CDP-190.... hoces da me mucis da silazim dole...ako treba idem....izacice odande jos sto sta :smile: tamo je i CDP-P909 only for japan market....

I ja se plasim mraka ali sam ga prebrodio zbog ove legende.......PRVI cd plejer na svetu ,ugledao svetlo dana mesec dana (naravno u japanu) pre svog rivala  I partnera Philips-a  cd 100.....I tu pocinje saga..

post-15969-0-91497400-1381060908_thumb.j

Sony CDP-101: The World's First CD Player
original.jpg

On October 1, 1982, Sony released the first ever CD player in Japan. Seven months later, it finally arrived in the U.S., complete with a vast library of 16 available albums. Its price? $1000.

At the time, it was seen as too pricey for the average consumer, but well within the fiscal wheelhouse of audiophiles. Stereophile Magazine loved it's lack of background noise and deep bass. They frowned at the digital compression (it's flat and cold, after all). But ultimately looked past that little problem and called the CD the most exciting thing since the advent of the LP. But what's most entertaining is their description of using the player.

CDs maybe in their twilight years, especially with the rise of streaming music, but the CDP-101s combination of quality, portability and durability made it a legendary device for its time.

This one is lower and wider, has a horizontal drawer that slides out to accept the disc, and has much more flexibility of control. Audiophiles will however be dismayed to note that there is nothing on it to adjust; there isn't even a knob to diddle. But there are plenty of buttons.

After the unit is turned on, a touch of a button opens the loading drawer. The disc goes in label-side up, playing-side down. To close the drawer, you can push the same button again or simply select a band for playing.

За мене је ово била Ñправа за реÑпект када Ñе појавила:

http://www.canuckaudiomart.com/details/142000-sony_tcc5_quick_autoreverse_5_cassette_changer/images/166190/

http://www.youtube.com/watch?v=IgTuzDQokdk

:wave2

Sony CDP-101: The World's First CD Player
original.jpg

On October 1, 1982, Sony released the first ever CD player in Japan. Seven months later, it finally arrived in the U.S., complete with a vast library of 16 available albums. Its price? $1000.

At the time, it was seen as too pricey for the average consumer, but well within the fiscal wheelhouse of audiophiles. Stereophile Magazine loved it's lack of background noise and deep bass. They frowned at the digital compression (it's flat and cold, after all). But ultimately looked past that little problem and called the CD the most exciting thing since the advent of the LP. But what's most entertaining is their description of using the player.

CDs maybe in their twilight years, especially with the rise of streaming music, but the CDP-101s combination of quality, portability and durability made it a legendary device for its time.

This one is lower and wider, has a horizontal drawer that slides out to accept the disc, and has much more flexibility of control. Audiophiles will however be dismayed to note that there is nothing on it to adjust; there isn't even a knob to diddle. But there are plenty of buttons.

After the unit is turned on, a touch of a button opens the loading drawer. The disc goes in label-side up, playing-side down. To close the drawer, you can push the same button again or simply select a band for playing.

Jedan ovakav se nedavno pojavio na KP, u savrÅ¡enom stanju, i Äovek je lepo napisao: "Ukraden iz muzeja".  :screwy

Pozdrav svim Sony fanovima i moj skromni prilog:

U autu cdx-gt 500, na polici cdx 555es i cdx-303es modifikacija lampe i dr. , pojaÄalo taf-730es modificirano, dvd plejer dvp-ns 590p modificiran, dekovi tck-590 i 670 modificirani lampama, crt-tv 29" i wokmen wm-fx43. Koliko ja imam sluÅ¡nog iskustva sa ovim ureÄ‘ajima kad se u njih ulože prihvatljiva novÄana sredstva i uloži danaÅ¡nja tehnologija elektroniÄkih djelova dobije se zanimljivo superiorniji zvuk u poreÄ‘enju na nemodificirani ureÄ‘aj, a o sluÅ¡anju na slijepo i usporedbi s drugim ureÄ‘ajima ne bih komentirao. Zato bez obzira Å¡to ljudi kažu meni je Sony kao izvor zvuka i slike ( cd, dvd, dek, tv ) odliÄan i mogu reći sve naj naj. SviÄ‘a mi se komfor upravljanja, puno korisnih funkcija, kvalitet izrade i dizajn. Uživajte druÅ¡tvo...

Vadito iz podruma momentalno i stavi ga gde zasluzuje da bude.

Ja sirotinja cuvam cdp-190 godinama u podrumu da me podseca na prosle dane i pokusaje da posto poto napravim neki hi-fi sistem a on u podrumu drzi sdp-101

Rokija je prva slika izdala ipak cdp-101 stoji u podrumu na nekoj beloj polici.... koliko ja vidim....znam!!!

sutra idem dole da ga obidjem ....mislim na MOJ cdp-190

pozdrav svima.... :(

Ovaj Sony gramofon je dizajnersko remek delo:

post-11215-0-17478600-1381100479_thumb.j

DD, Å¡teta Å¡to ruÄica nije linear tracking. Ali pogledajte pozadi, ima antenu preko koje emituje signal sa vinila na FM podruÄju. ÄŒak ima i crvenu LED koja svetli kada se signal prenosi. Kao i većina Japanskih ureÄ‘aja ova varijanta sa antenom je bila Japan only.

Puno fala. ;)

TrenutaÄno nemam niÅ¡ta novo, sistem radi skoro svaki dan, najviÅ¡e filmovi. :smile:

Ovo je sistem: http://www.sony-es.com/gts.htm

Ovo su komponente, koje sam imao: http://www.sony-es.com/collection.htm

Ovdje su iskustva: http://www.sony-es.com/kino

Slike: http://www.sony-es.com/gallery/gerchy

NajviÅ¡e vremena i novca sad ide za novu prostoriju ("dedicated audio/home theater room".) Tamo Äu u prvoj fazi  zamijeniti centar zvuÄnik (JBL L center vjerovatno zamjenit Äe JBL L90) i umjesto malog N55ES dodati joÅ¡ jednu N80ES (ili N77ES). TV Äe zamijeniti projektor, vjerovatno VPL-HW50ES. Ali to Äe trajati joÅ¡ nekoliko godina.

Å ta reci osim....Dobrodosao u Sony fan club  :wave2 bilo bi nam svima drago da aktivno ucestvujes u klubu i da nam preneses neka svoja iskustva iz ES serije. :loveface

Sada kao clan Sony kluba mogao bi neku slikicu da postavis specialno za nas.....mozada imas i nesto novo da pokazes!  :thumbsup2

Veliki pozdrav!!! 

Ovde fale jos tri cetvrtine......sta su japanci...kad ga smanje,smanje ga! :order

E i njega imam samo ne u podrumu   :wave2  kao nov... mozda je izvrteo 50-100 ploca..... :listen   kad pogledam u kuci malo,malo pa Sony. :facehearts ....

Zaboravio sam na cd-radio/bluetooth u kolima isto Sony.....

Ево га један који је покушао да уђе у клуб и одуÑтао:

http://www.kupujemprodajem.com/416778-1-tomislav-svi-oglasi.htm

:wave2

A jok, samo rasprodaje viskove, znam coveka, ima lep all sony sistem.