Šta se sluša ?

den!s

Ih kad se setim, bezao sam iz skole da gledam reprize prepodne, neverovatni David Lynch i jos neverovatnija muzika, Julee Cruise peva numeru u seriji koju izvodi uz pratnju fenomenalnog banda...nisam nikad uspeo da nadjem vinil ali zato je cd doleteo sa coska Oxford Street-a i Tottenham Court Road-a tj Virgin Megastore-a...

post-2761-128511017898_thumb.jpg

post-2761-128511017909_thumb.jpg

Sharon Jones & the Dap-Kings - Dap Dippin' with Sharon Jones & the Dap Kings (2002)

Sharon Jones & the Dap-Kings - 100 Days, 100 Nights (2007)

Sharon Jones polako postaje nejvaznija dama soul-a danasnjice. Ipak, pocetak (2002) je bio u funku.

The Dap-Kings (predvo]eni Binky Griptite-om) - sjajno!

post-1432-128511018062_thumb.jpg

post-1432-128511018069_thumb.jpg

41CM-LNZ9-L._SS400_.jpg

Kako ovo opisati? Kad vidim nesto kao "posthumno izdanje" "remastered tracks" "unreleased studio jams" i slicno muka me uhvati momentalno. Ovaj album uopste nije los ako vam ovo ispred ne odvlaci paznju. Ovaj komentar sa Amazona je dobar: ALTRUISTIC RELEASE OR MONEY MAKING VENTURE? STILL SOME GOOD HENDRIX

Autori nekih od znaÄajnijih pesama grupe Cream su Brown-Bruce... Ako se neko zapitao ko je Brown, evo:

Pre desetak godina na naÅ¡em piratskom tržiÅ¡tu su se motala ukupno Äetiri albuma Pete-a Browna, sa grupama Battered Ornaments i Piblokto.

U plejeru mi je "A Meal You Can Shake Hands with in the Dark"... Ko voli nešto uvrnutiji rok a-la Colosseum (tu je i Dick Heckstall-Smith), evo:

post-2581-128511019357_thumb.jpg

Prelepa ploÄa.

ÄŒuo neko za ovo?

Barbara and Ernie - Prelude To... (1970, 2007)

The unlikely pairing of guitarist Ernie Calabria and soul singer Barbara Massey came together to record this album of outlandish, genre-defying hybrids. Both artists were seasoned session players, Calabria performing alongside the likes of Harry Belafonte (on the same recording that saw Bob Dylan's studio debut, 1961's Midnight Special), Nina Simone and Anita Carter (of The Carter Family) while Massey's credits as a backing vocalist include Jimi Hendrix, Quincy Jones, Herbie Hancock and Cat Stevens among others. The fruits of their collaboration are best described as a cross-pollination of folk, R&B and psychedelic acid soul. Consequently, this music met with baffled ears upon its initial release and quickly disappeared into obscurity. Listening from our current position in history it all seems relatively coherent, and you just assume this is the sort of thing that went on in the '70s. adding extra gravitas to the recording are jazz heroes Keith Jarrett and Joe Beck - Jarrett in particular leaves his indelible mark on the album, with his breathtaking technique rampaging across album close 'Satisfied'. A very welcome re-discovery this, certainly one for fans of the Finders Keepers reissues.

post-1432-128511019404_thumb.jpg

Prelepa ploÄa.

ÄŒuo neko za ovo?

Barbara and Ernie - Prelude To... (1970, 2007)

[attachment=0]barbaraerniepreludeto.jpg[/attachment]

Nisam Äuo,do sad.Lepo.

Hvala na inspiraciji.

P.S.

Ovo me,po malo,podseća na ''Pentangle'',konkretno album ''Open the Door'';preporuka,ako ih nisi slušao.