Šta se sluša ?

den!s

(videti pod sramotno loše ovogodišnje albume: Nick Cave & Bad Seeds, Breeders, Primal Scream, Calexico, verovatno i još poneko koga sada nepravedno zapostavljam).

Uh, svakako ne bih bio ovako ostar za Breeders.

O Cave-u je vec bilo previse price.

Kod mene, od dobroga, ovih dana (nista novo, samo klasici):

U2 - Zooropa (1993)

Chris Whitley - Living With the Law (1991)

Pop Group - Y (1979)

Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space (1997)

John Coltrane - Ascension (1966)

Soft Machine - Third (1970)

Kod mene, od dobroga, ovih dana (nista novo, samo klasici):

U2 - Zooropa (1993)

Chris Whitley - Living With the Law (1991)

Pop Group - Y (1979)

Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space (1997)

John Coltrane - Ascension (1966)

Soft Machine - Third (1970)

Samo zamenis zadnji i predzadnji i savrsen raspored...dodatnih pet poena na Spiritualized.

Samo zamenis zadnji i predzadnji i savrsen raspored...dodatnih pet poena na Spiritualized.

Taj Sp. je genijalan album. Je l' slušao neko ovogodišnji? Mene zaista mrzi.

Izvinjavam se. Sad ga ponovo preslusavam.

Ne valja.

Ne valja ništa.

OST - Until' The End of The World

Kasetu mi je kupila drugarica u Australiji kada je prvi put pokusala da ostane tamo. Tada je to mislim bio jedini ne punk nosac zvuka u mom posedu, kasnije je izazvala lancanu reakciju koja se zavrsila sa Can. Naravno da sam je izgubio i sada imam samo CD.

I ja sam Can otkrivao tokom devedesetih. NiÅ¡ta sluÄajno, oni su u to vreme, zbog poplave elektronske muzike bili u žiži interesovanja. Niz sjajnih ostvarenja, no ja sam ipak posebno vezan za Monster Movie.

Ako bih morao izabrati, bio bi to verovatno Future Days. Ili Tago Mago. Ili neki drugi :D

Ja sam do CAN dosao pokusavajuci da saznam ko je "taj" Czukay.

Taj Sp. je genijalan album. Je l' slušao neko ovogodišnji? Mene zaista mrzi.

Ajde ga preslusaj. Bas me interesuje sta ces reci (i ostali, takodje).

Sto se mene tice: na prvo slusanje sam bio razocaran. Drugaciji je.

Ipak, cesto/rado ga slusam poslednjih nedelja.

Nikako ga uhvatiti.

Dylanovska atmosfera (!). (Skoro) Bez spektakla.

Danas me podsetise...

Ova ploca se zalepila za mene od kada sam je prvi put cuo:

Brian Eno and Robert Fripp - No Pussyfooting (1973)

Ambijentalna ploca koja kod vecine kojima je pustim izaziva nervozu bilo koja od dve (vrlo) razlicite numere da je u pitanju.

Numere su:

1. The Heavenly Music Corporation 21min

2. Swastika Girls 19min

In a system later to be dubbed Frippertronics, Eno and Fripp set up two reel-to-reel tape decks that would allow audio elements to be added to a continuing tape loop, building up a dense layer of sound that slowly decayed as it turned around and around the deck's playback head. Fripp later soloed on top of this. No Pussyfooting represents the duo's initial experiments with this system.

Ovih dana je bila 35-godisnjica ovog snimka.

Ploca-medjas

Da nema neko ovaj (ocuvan) vinil za prodati?

post-1432-128510672896_thumb.jpg

Ajde ga preslusaj. Bas me interesuje sta ces reci (i ostali, takodje).

Sto se mene tice: na prvo slusanje sam bio razocaran. Drugaciji je.

Ipak, cesto/rado ga slusam poslednjih nedelja.

Nikako ga uhvatiti.

Dylanovska atmosfera (!). (Skoro) Bez spektakla.

Nema šanse! Bar dok me ne sustigne jesenja depresija. Zaljubljen sam najstrašnije i moć rasuđivanja mi je potpuno poremećena.

Zbog toga ovaj poetsko-ljubavni folky-blues biser:

Holly Golightly & The Brokeoffs - Dirt Don't Hurt, Dameged Goods, 2008.

780464810054.jpeg

Matora devojka Holly i njena one-man band podrÅ¡ka iz Amerike (takoÄ‘e u ulozi loverboya) - Broekoffs. Evo Å¡ta kažu na sajtu izdavaÄa:

Back with their second album I’m sure you already know that Holly Golightly & The Brokeoffs are Holly Golightly and Lawyer Dave (A one man drum & guitar extravaganza).

Since their debut album, ‘You Can’t Buy A Gun When You’re Crying’ (Damgood 283 LP/CD) they have been touring the world including two, three month tours of the States and one 2-3 month hike around Europe including Holly’s biggest ever tour of the UK.

They stopped off in Spain to record this album in late May and it follows on really well from the first album, in fact it’s an even better album with tracks like the first single ‘My 45’ (Damgood314) a great song about marital bliss and a re-recording of their last single ‘I Wanna Hug You, Kiss You, Squeeze You (Till my arms fall off).

Here’s what Holly & Dave have to say about the album…

“In the studio...This particular project was recorded in the middle of a 50 date tour during the only break we had. That week found us in Gijon, Spain on the Northern coast. We had chosen to record there at an analog studio by the name of Circo Perotti which is outfitted with a lovely selection of vintage microphones and loads of ancient outboard treasures to play with. After wrangling with all the ghosts, goblins and gremlins that inhabit gear and studios of this nature, the record was completed in five days... which is one more day than we spent the last one, so it may seem a little over produced to some!

While we must admit it was probably not the most carefully recorded string of sounds ever committed to tape, we do feel that it suits the songs. We were a bit weary and dirty. If you listen close, you'll hear the mud on our shoes on more than a few tracks.

This record is called "Dirt Don't Hurt", because it doesn't. It was produced by us.

Bad Music For Bad People je najavio da će nas ovaj senzualni dvojac posetiti u junu, pa je to otpalo, ali još uvek ima šanse na jesen, ili zimu. Can't wait!