Šta se sluša ?

den!s

Santana "III/Third".... kao refreshing na subotnji odrzan koncert Santane gde je bilo oko 300.000 posetilaca(!) na dzabaluk koncertu organizovanim od strane T-Mobile-a.Carlos je sa svojom grupom odsvirao ne stedeci na notama dobru retrospektivu stavljajuci dosta veliki akcenat na svoja prva tri albuma 8):-?

post-1799-128510657442_thumb.jpg

Ne znam koji mi je.

Zalepio sam se za ovo 1994 remaster izdanje, koje me oduševljava sastavom pesama,

ali na žalost ne i kvalitetom snimke. Ima li joÅ¡ ko taj album ili se meni samo Äini.

Ne nadam se da nešto tako odavno snimano može da ispadne kao uživo, ali nekako je ravno i

bez živosti. Pesme su sve linearne. Nedostaje im Äini mi se delić duÅ¡e...

Da li je "Picture this" originalna ili ima joÅ¡ neka(npr. singl il ne znam veÄ) verzija?

LP

post-742-128510657516_thumb.jpg

Vec dva dana u drustvu sa Sylvester 'Sly' Stewart-om:

Sly and the Family Stone - Dance to the Music (1968)

Sly and the Family Stone - Life (1968)

Sly and the Family Stone - Stand! (1969)

Sly and the Family Stone - There's a Riot Goin' On (1971)

Psihodelicni soul-funk iz vremena dok disco jos nije postojao. Neponovljivo (cak i za Sly-ja).

(size does matter)

post-1432-128510658034_thumb.jpg

Vec dva dana u drustvu sa Sylvester 'Sly' Stewart-om:

Sly and the Family Stone - Dance to the Music (1968)

Sly and the Family Stone - Life (1968)

Sly and the Family Stone - Stand! (1969)

Sly and the Family Stone - There's a Riot Goin' On (1971)

Psihodelicni soul-funk iz vremena dok disco jos nije postojao. Neponovljivo (cak i za Sly-ja).

(size does matter)

Ovde se nećemo baviti navedenim perfektnim izborom muzike, već izreÄenom tvrdnjom da tada disco nije postojao. O da - postojao je!

Sad, da sam živeo u New Yorku u to vreme, možda bih i znao za njegovo postojanje.

Ko god može i kome padne šaka neka obavezno posluša sledeće:

VA - Latin Soul: New York Barrio Grooves 1966-1972, Nascente, 2003.

41YTN357P1L._SL500_AA240_.jpg

Evo ga ovde: http://www.amazon.com/Disco-Spectrum-1- ... B00000IPN6

Now pl.

Malo pomerenog kantrija - Demon's Claws - Fucked On Ketamine 7" Rob's House, 2008.

2vce4c0.jpg

Malo pop slatkiša - The Barbaras - Summertime Road 7" Goner, 2008.

zum9vm.jpg

I malo starih favorita na novom izdanju - Synthesis - Identity, 2008.

273e858eb01c3c205281faaf47fddacd_full.jpg

Ja ovo prvi put slusam:

Hugh Masekela - The Boy's Doin' It (1975)

Jazz-pop sladak poput Fela-e, veseo kao disco, vruc kao Afrika. Prava letnja muzika.

Dugacke numere.

Osnovni sastojak jeste afrobeat, a mnogo je zacina sa skoro svih kontinenata. Meni malo smetaju oni koji dolaze sa juznoamerickog.

post-1432-128510659855_thumb.jpg

Willie Nelson, Wynton Marsalis - Two Men with the Blues (2008)

Malo interesantnog live bluesa od dueta od kojeg to nije bilo za ocekivati.

Neobavezna (minus) i zabavna (plus) ploca.

Wyntonova truba iskri na razne nacine.

Willie sa vokalom bas i nije na tom nivou. Kao da je suvise opusteno usao u celu pricu. (Ili je rec o posledicama zanrovskog lutanja)

History has proven that Willie Nelson will duet with pretty much anybody who comes along, and while this open-hearted open mind sometimes backfires, more often than not it results in some of his most sublime recordings. Two Men with the Blues, his album with jazz trumpeter Wynton Marsalis recorded over a two-night stand at Jazz at Lincoln Center on January 12 and 13, 2007, belongs in the latter category, standing as truly one of the most special records in either Nelson's or Marsalis' catalog. If the pair initially seem like an odd match, it's only because Wynton long carried the reputation of a purist, somebody who was adamant against expanding the definition of jazz, which cast him as the opposite of Willie, who never found a border he couldn't blur. Marsalis mellowed over the years, but it's also true that he and Nelson share a common background in jazz and the Great American Songbook, so this pairing plays naturally, providing equal measures of comfort and surprise. The engine for this music is Marsalis' band -- pianist Dan Nimmer, drummer Ali Jackson, bassist Carlos Henríquez, and saxophonist Walter Blanding -- with Nelson bringing his harmonica player Mickey Raphael along, which is enough to give this a flavor that's quite distinct from a typical Marsalis session without being foreign. Similarly, this isn't quite alien territory for Nelson either, as the repertoire relies heavily on blues standards, including a pair of tunes he cut on his jazzy breakthrough, Stardust (the title track and "Georgia on My Mind"), plus he's always veered close to jazz in his vocal and guitar phrasings. All this means that Two Men with the Blues has the warm comfort of a reunion and the freshness of a new collaboration, feelings that are palpable as soon as the album kicks off with a loose yet nimble reading of Jimmy Reed's "Bright Lights, Big City." It's a subtle arrangement that doesn't draw attention to its unique touches, something that's also true of the flashier take on Hank Williams' "My Bucket's Got a Hole in It," which lurches and careens like a New Orleans marching band, coming to a highlight when Marsalis throws in a few lines from "Keep on Knockin'" for good measure. These sly spins on standards, along with a jump blues reworking of Merle Travis' "That's All" (first heard on a Willie Nelson record back in 1969), are balanced by numbers that are perhaps a bit more expected but are no less delightful, as "Night Life" is turned into a showcase for Wynton and the bandmembers sound as good skipping through "Caldonia" as they do laying back on "Basin Street Blues." It's music that flows so easily it's perhaps easy to take for granted, but Two Men with the Blues is truly something special, as it captures two masters enjoying their common ground while spurring each other to hear old sounds in new ways. It's a flat-out joy.

post-1432-128510660612_thumb.jpg

Prateci trag crne muzike, danas se prisetih ovih heroja:

The Disposable Heroes of Hiphoprisy - Hypocrisy Is the Greatest Luxury (1992)

William S. Burroughs & The Disposable Heroes of Hiphoprisy - Spare Ass Annie and Other Tales (1993)

Politicki jazz-rap kakav se, cini mi se, danas potpuno izgubio.

Mislim da "heroji" nisu vise nista ni snimili.

Preporuke idu za obe ploce.

http://www.youtube.com/watch?v=bvig4SAZBEs

Poksao sam svojevremeno da preslusam sta je Michael Franti radio posle, ali to je daleko od ovoga.

post-1432-128510661273_thumb.jpg

post-1432-128510661282_thumb.jpg

Ovih vrelih dana samo XRCD:

JVCXR-0018 THE MONTGOMERY BROTHERS - GROOVE YARD

JVCXR-0021 COUNT BASIE - 88 BASIE STREET (killer!!!)

JVCXR-0208 THE TONY BENNETT & BILL EVANS ALBUM

FIMXR-043 TSUYOSHI YAMAMOTO - AUTUMN IN SEATTLE

TBMXR-0059 TSUYOSHI YAMAMOTO - GIRL TALK (XRCD24)

VICJ-61034 MY LOVE - SALENA JONES (XRCD24)

VICJ-61035 LANDSCAPE - ART PEPPER LIVE IN TOKYO (XRCD24)

VICJ-61036 SONNY ROLLINS IN JAPAN (XRCD24)

VICJ-61038 MCCOY TURNER - ECHOES OF A FRIEND (XRCD24) (samo uvece)

Pozdrav,

Pavle

:D

Skoro sve ovaj ima Å¡to ja trenutno nema.

Je l' ti ovo lp?

Retki su oni koji su uspeli da ponove tako mek zvuk sa elektronskih igraÄaka. Apsolutno remek-delo pop muzike!

U potpunosti se slažem sa obe tvrdnje. Taj, kako kažeÅ¡ mek zvuk posebno do izražaja dolazi na ploÄama, pa uglavnom i sluÅ¡am ploÄe.

Nažalost, cd je i dalje nezaobilazan jer drugo njihovo remek delo, Autobahn, nikako da pronaÄ‘em na ploÄi, i drugo - nemaÄku verziju ovog albuma imam samo na cd-u. Imam dve ploÄe i obe su engleska varijanta. Model je na nemaÄkom sasvim druga priÄa...

Druga tvrdnja da se radi o apsolutnom remek-delu pop muzike je isto taÄna. Kolikogod autobahn ili radioaktivitat bili revolucionarni u svakom smislu, man machine je album na koji sam kao fan uvek najpre mogao da se odazovem. Njegova sluÅ¡ljivost, prijemÄivost, pa i komercijalnost ni jednog trenutka ne klize u ljigavost, i ni na jednom drugom albumu nisu uspeli da drže ovako visok nivo od prve do poslednje brazde (i ne samo oni). Nažalost, to je, smatram i poslednji album kraftwerk koji vredi imati. Već computer world, a posebno onaj posle njega su tek bleda senka njihovih sjajnih albuma iz sredine sedamdesetih; tu i tamo se Äuje neÅ¡to vredno pažnje, ali sluÅ¡ati ceo album onako kako se sluÅ¡a man machine je nemoguće.

Koncert na Tašu, i uspomena sa njega u vidu dvd-a minimum-maximum, za mene su i najlepša moguća kruna druženja sa ovim ljudima mašinama iz Dusseldorfa :D

post-2463-128510661804_thumb.jpg