Jump to content

HITNO-povezivanje DIY strujnog kabla

mrcelavi

Recommended Posts

PoÅ¡tovani forumaÅ¡i, hitno mi je potreban savet, kako da povežem novi strujni kabl na ROTEL RA-920ax. PojaÄalo sam proÅ¡le nedelje kupio za smeÅ¡nih 100 kruna (10 eura) i iznenadio se zvukom ovog maliÅ¡e. Verovatno će zavrÅ¡iti u ćerkinoj sobi na pc-u. Ali pre toga mu sledi malu sreÄ‘ivanja te mi je potrebno par saveta. Promenio bih strujni kabl jer je sadaÅ¡ni dvožilna bedurija ali poÅ¡to sam laik za elektroniku neznam kako da povežem uzemljenje sa novog trožilnog kabla. Da napomenem pojaÄalo nema utiÄnicu za kabl na Å¡asiji već je kabl direktno lemljen na Å¡tampanu ploÄu. Na kućiÅ¡tu postoji Å¡raf za uzemljenje na zadnjoj strani.

Drugo pitanje se odnosi na razraÄ‘ivanje potenciometara i preklopnika, elem, da li sme pojaÄalo da se ukljuÄuje nakon nanoÅ¡enja spreja u potenciometre ili se Äeka da se sve osuÅ¡i. Zaista se izvinjavam jer znam da su ova pitanja za vas smeÅ¡na, al Å¡ta će te postoje i :wave2 . Unapred hvala

Evo, kao što obećah fotos unutrašnjosti Rotela. Nadam se da se vidi dobro jer kamerica nemože u makro mod.

Uz to da dodam joÅ¡ jedno pitanje, pojaÄalo dosta bruji kad se preÄ‘e polovina snage na prazno bez muzike. Na manjoj snazi to se neÄuje. Ali i pored svega toga tako lepo peva da sam momentalno izbacio iz sobe Sony str de-345

post-4600-128510852075_thumb.jpg

post-4600-128510852075_thumb.jpg

Meni su se cudne stvari desavale ponekad kad bih vezao uzemljenje kabla (pocne kabl da 'vata radio stanice i cuju se jako tiho u pozadini, takodje i hdd iz kompa i sl. smetnje), tako da ne bih vezivao uzemljenje, pogotovo kad ga ni originalno nije bilo.

Drugo, pravilo prilikom pravljenja Lapp i slicnih kablova sa sirmom(oklopljeni kablovi) je da se sirm spoji sa strane utikaca na uzemljenje, a sa druge strane kod uredjaja, da se ostavi da visi, ne spaja se nigde! Na taj nacin prikuplja smetnje iz okoline i odvodi ih. Takodje ne da da sam kabl emituje smetnje.