Jump to content


Ugrami ugradnja satelita? Sta?Kako?


stefan989

Recommended Posts

Dakle, ja ne znam da li je to u ljudskoj prirodi, ili me je prosto takav hobi, pa hocu sve vise i vise, jos i jos..

Sad na red dolazi i pitanje "digitalizacije" TV-a, jer me nervira kako to sve izgleda sa analognim signalom, a fala bogu pa sam dobar student, pa moji hoce da mi (nam) ucine uslugu.

Dakle, zelim HD sliku.

Cuo sam da sama ugradnja i tanjir ne kostaju mnogo..oko 200 i nesto evra, al kad razmislim kako me ovi deru iz Radijus Vektora,pa cas ima Tv-a pa cas im neko pokrao kablove... :cheers Krajnje neprofesionalno.

Sta meni dakle treba?

Tanjir sam odlucio da uzmem staticni ali sa dva "predajnika", 1.30 m

I sta mi je tu jos potrebno? Risiver HD? Koji je trenutno u modi? :oops:

I sta bi mi bilo jos potrebno?

Da li plazma Panasonic 42pv80 ima digitalni tjuner?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Hehe..

U pravu si..znam da pucam dosta kesa, ali mislim da je ovo na duge staze..:P

Audio sam vec sastavio manje vise. Da se razumemo, meni nisu potrebna prepojacala, NAD, transporteri i sta ti ja znam..:cheers Meni je dosta ovog audia sto imam..eventualno jos neki subwoofer.

Sto se tice Videa, to tek treba da resim. A i resenje je na pomolu. Verovatno cu uzeti onu panasonic plazmicu, jer sam video da se prodaje ko alva, a to znaci kvalitet.

A ovo oko satelita, mi je na gtrecem mestu, a i to ce doci na red, zar ne ? :oops:

Ja kad sastavljam onda sastavaljam do kraja, ili uopste ne sastavljam :)

Pozzz

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav svima, moj prvi post ovde, pa evo neka ne bude odmah pitanje...

Stefane ne znam da li si odustao od ugradnje satelitske i gledanja HD kanala ali moja preporuka svima koji su zainteresovani za HD.