Jump to content


Denon dra F107+dcd f107+kappa infinity 4001


SubWay

Recommended Posts

Pozdrav ljudi. Ima li neko iskustva sa nekom od navedenih komponenti (denon dra f107, denon dcd f107, infinity 4001)? Kako se te kutije slazu sa tim risiverom i plejerom?

Ono sto je meni prvo upalo u oko to je vrlo skrta ponuda terminala (je l' se to tako zove?) na risiveru, te me brine nacin spajanja sa tv-om (posto bih pored cd-ova voleo da koristim taj sistem i za zvuk sa tv-a). Tv mi takodje ima vrlo skrtu ponudu terminala (pogotovu izlaza). Digitalni izlaz nije problem, al analogni moze biti (recimo da nemam rca izlaz na tv-u, vec bih morao da koristim izlaz za slusalice).

Totalni sam amater u hifi svetu, te bi mi svaki savet bio zlata vredan. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic