Jump to content


Hi-fi choicE Turntables and arms 1979


Aoxomoxoa

Recommended Posts

Ovo je knjizica koju sam kupio kada sam prvi put otisao u London.Za mene,kao pocetnika u svetu hi-fija,London je bio centar sveta(Amerika je bila suvise daleko,za mene nedostizna destinacija).NIje da sam bas bio laik,imao sam vec Thorens TD 160II(kupljen u "Kontaktoru"),te je logicno da sam prvu knjigu kupio o gramofonima.

Prvih 11 strana je introduction . Kome je poznato kakva im je uloga u sistemu,koji tipovi postoje,kako se podesava rucica i glava,slobodno neka preskoci sledece:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zašto su skenovi u Word doc fajlu?

Jednostavnije bi bilo da su u pitanju klasični jpeg-ovi? 

Kada se jpeg-ovi izvuku iz .doc fajla, veličina je 1400 x 900 piksela što je dovoljno za čitanje.

Da li je to i rezolucija u kojoj su skenirani, ili su naknadno smanjeni zbog upload-a na forum?

U svakom slučaju hvala ti puno! :thumbsup2:nerd:)

Evo jpeg-a izvučenog iz doc-a, klik na sliku za punu rezoluciju:

2.thumb.jpg.c0d69b8cfe0c9d0fa1b4973c29d9263e.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Aoxomoxoa said:

Ovo je knjizica koju sam kupio kada sam prvi put otisao u London.Za mene,kao pocetnika u svetu hi-fija,London je bio centar sveta(Amerika je bila suvise daleko,za mene nedostizna destinacija).NIje da sam bas bio laik,imao sam vec Thorens TD 160II(kupljen u "Kontaktoru"),te je logicno da sam prvu knjigu kupio o gramofonima.

Prvih 11 strana je introduction . Kome je poznato kakva im je uloga u sistemu,koji tipovi postoje,kako se podesava rucica i glava,slobodno neka preskoci sledece:

 

 

 

Hvala na ovome. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.