Pro-Ject RPM 5 motor

HMrules

Sinoć sam slušao gramofon, u međuvremenu sam zaspao i gramofon je ostao uključen nekih 6 sati, kada sam se probudio čuo sam zujanje motora, isključio sam gramofon i skinuo tanjir, motor je bio izuzetno vruć, sačekao sam nekih 10-15 minuta i ponovo uključio gramofon ali nije se čulo nikakvo zujanje, probao sam ploču i ne bih rekao da svira usporeno ili nešto slično, interesuje me da li je motor možda oštećen posle ovoga?

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 6/23/2017 at 5:39, HMrules said:

interesuje me da li je motor možda oštećen posle ovoga?

Мислим да не, скини погонски кајиш и укључи мотор да ради те надгледај да ли се греје.

10 sati ranije, sondek said:

Uzmi test plocu pa pogledaj da li je brzina tacna i stabilna.6 sati za motor nebi trebao biti nikakav problem.Ako se nesto cuje iz motora i greje se verovatno bi ga trebalo podmazati.Kakva je situacija sada?Doduse jest frućina :heat

Probaću sa test pločom, samo prvo da je kupim :D

5 sati ranije, stoN_Cold said:

Мислим да не, скини погонски кајиш и укључи мотор да ради те надгледај да ли се греје.

Uključio sam i nadgledam.

5 sati ranije, Willi Studer said:

Ako ti je ovih dana toplije u stanu, najverovatnije se ceo motor zagrejao od elektronske regulacije brzine. 

Toplije jeste, naročito što mi je soba na južnoj strani.

Slicni/isti simptomi su opisani i ovde :

"I bought my 6.1sb new, it was treated like a baby and had little use. The problem seems to be (my observation) is that on the better TT's in the Project and Music hall range were the platters are heavier the motor just cant cope. The first symptoms are during a longer session were you listen for more than a couple of hours, the motor getting hotter and starts to badly buzz. As time goes on the time before buzzing starts gets less and the buzz gets worse. Also the ceramic bearings also wear very quickly and get noisy, again due to the heavier platter. The basic design of the new range is good, but until these problems are addressed i would look elsewere."

4 sati ranije, stoN_Cold said:

Када се угрејао да ли је имао снаге, тј. на додир да ли се лако зауставља?

Ima snage naravno.

3 sati ranije, Scorpio(DDMF)! said:

Slicni/isti simptomi su opisani i ovde :

"I bought my 6.1sb new, it was treated like a baby and had little use. The problem seems to be (my observation) is that on the better TT's in the Project and Music hall range were the platters are heavier the motor just cant cope. The first symptoms are during a longer session were you listen for more than a couple of hours, the motor getting hotter and starts to badly buzz. As time goes on the time before buzzing starts gets less and the buzz gets worse. Also the ceramic bearings also wear very quickly and get noisy, again due to the heavier platter. The basic design of the new range is good, but until these problems are addressed i would look elsewere."

Koliko sam razumeo čovek je imao isti problem kao i ja i misli da je slab motor i težak tanjir.

• 2 weeks later...