Jump to content


Kucni (TV) surround 5.1 preporuka


sis11

Recommended Posts

Cao svima

Izlistao sam ovaj forum kolko sam mogao, medjutim posto sam potpuni 'pocetnik' kad je 5.1 u pitanju, ipak voleo bi da cujem neku preporuku za 'kompletan' 5.1 surround? :)
Dakle ono, najprostije, imam neki Samsung LED (nije SMART) i hocu da sredim 5.1 na njemu. Od izlaza ima HDMIx4, Digital Audio (optical), PCI/DVI Audio, Headphone...
Uglavno scenario bi bio pustanje filmova sa USB-a, naravno 5.1 format i sl...
Sto se tice budzeta, za pocetak gledam nesto jednostavno/povoljno, da tako kazem, nesto 'pocetnicko' ;) 
Takodje, kakva su vasa iskustva sa 'polovnjacima', dal uopste to da gledam ili da jurim samo novo?

Hvala.

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Vidi Sis, kakv TV imaš nije u opšte bitno u vezi surround zvuka. Važno je da je slika dobra, tj da tebe zadovoljava. Neki kažu, a ja mislim da su u pravu, koliko god veliki sebi možeš da priuštiš.

E sad za 5.1 zvuk su ti najvažniji AVR i zvučnici. Ja imam neka ograničena iskustva sa AVR ovima. Imao sam 3 (još uvek imam jedan) komata. Yamaha je bila osnovni model i nije bila ni tako loša. Soni STR-DB840QS sam kupio polovan. Veliki lep snažan. Jako je lepo radio. Imao je PRE-OUT izlaze. Lep surround. Kad pustiš Master&commander u...resh se od zvuka topovskih đuladi koja ti zvižde oko glave i prave krsh iza tebe, pa krckanje broda na talasima, pa zvukovi koji se iznad tebe čuju kad stojiš u potpalublju .......
E al nije imao HDMI ulaze i izlaze. Nije to ništa bitno jer HDMI teraš direktno sa laptopa ili PC ja a zvuk ide u AVR optikom ili USB-Spdif adapterom.
Al mi đavo nije dao mira i prodadoh ga prijatelju koji ga je odmah pokvario, a ja sam kupio Denon AVR-2808Ci. I tu sam se s' oproštenjem u...ro. Ko nov, skoro bez tragova korišćenja. Radi to nije da ne radi, al šta vredi, toliko je komplikovan za korišćenje da mi nekad dođe da plačem!!!!:(

Link to comment
Share on other sites