Jump to content


Acoustic Invader


patason

Recommended Posts

Najavio sam ovu temu i evo je,nastaje u jedino moguce doba,radna nedelja gotova,zena i dete spavaju.

Zelim da vam predstavim moju novu spravu iz radionice naseg kolege iz Novog Sada Gidjge.Rec je o DAC-u sa cipom pcm1794,sama sema i plocica je autorski rad...i sad da ja nesto ne lupim napisacu ono sto je sigurno tacno,beskompromisno su dacu stvoreni idealni uslovi za rad-detaljnije tehnicko objasnjenje pozivam samog autora da da.Uredjaj ima dva coax ulaza,jednu optiku i usb,usb se konvertuje u i2s unutar uredjaja.Napajanje se vrse dva trafoa jedan za digitaliju drugi za analogni deo koji je izveden discretno dual mono sa j-fetovima.Kako sam ja laik razumeo to je modifikovana i prilagodjena sema iz Passovog D1 dac-a (ako gresim Gidjga ispravi me).Analogni izlaz je rca i balansiran.

Goran vec duze vreme razvija ovu spravu i pre 2 meseca mi je ponosno izjavio da moze konacna verzija da se cuje.Prototip je stigao i 5-6 drugara i ja smo to slusali 15-tak dana na 3 sistema.Vec pri prvom slusanju su pocele obrve da se podizu i pitanja koliko to kosta da se napravi i da se prave planovi sta prodati i kako doci do novca.Ja sam imao zadovoljstvo da dobijem SERIAL NO.002.