Windows Audio

arnage

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Win 7 sampling je fiksiran i podeÅ¡ava se zasebno za svaki fajl koji se reprodukuje. Kažu ljudi da može da se podesi da bude automatski sampling preko WASAPI ali u to nisam ubeÄ‘en. WASAPI nema svoju sampling komponentu, jedna je jedina sadržana u WIN Audio arhitekturi. Brka se Äesto zaÅ¡tita od BSOD i neki ni ne primete da je signal preÅ¡ao na DS i fiksiranu vrednost sample rate u podeÅ¡avanjima. Svaki signal se podiže na 32 bit float i primenjuje dither. 

Ne znam maksimalni podržani sample rate.

Heh kod Win7 je stvarno izgleda kako kome zapadne. Kod mene nije hteo da menja pa se Äulo pucketanje u exclusive modu, a (beÅ¡e) u shared modu pustim 96khz, a u panelu zvuÄne prikazuje da stiže 44.1khz, koliko je podeÅ¡eno u Winu. Haos...

A kada sam u Foobaru promenio bit-depth izbacio mi je BSOD.

O Asio stvarno ne znam niÅ¡ta. 

Ne znam, ja sam od onda kada si mi pokazao KS u Foobaru i bio stalno na XP. Sa Win7 sam se zezao u dva navrata po desetak - petnaest dana i ništa nisam uradio pa sam odustao. Nisam pokušavao sa Asio.

Mnogo sam kopao pokušavajući da shvatim šta se tu dešava i jedan od tekstova je ovaj sa Well tempered computer:

Automatic sample rate switching and hardware
In case of a USB DAC (using native mode drivers) you get automatic sample rate switching using WASAPI exclusive.

Most of the time the onboard audio allows for automatic sample rate switching as well.
A lot of discrete sound cards don’t allow automatic switching using WASAPI.
If the discrete sound card comes with ASIO, you better use this driver if you want automatic sample rate switching.

Možda je i do firmware-a kartice. 

Možda, ali više nije ni važno. ;)

Naravno da ti u Shared modu ne menja sample rate. Ne razumem ni kako to navodiš kao problem?

Drugo, zašto nisi koristio ASIO, kad ukoliko ima podršku, WASAPI koristiš jedino ako ASIO drajver nije stabilan.

Ne razumeš ti mnogo toga, ali to nije tema.

Pa da.

Zato što ne znaš šta je Asio ni šta je Kernel Streaming.

Pobogu, ti se javljaÅ¡ koji misliÅ¡ da je coax na Yamahi i Vivax isti. Ti koji misliÅ¡ da je WASAPI drajver sa samling komponentom, ti ćeÅ¡ da preporuÄujeÅ¡ Asio nekome.

I koje sve joÅ¡ gluposti ne proÄitah od tebe.

Kao kada slepac pokazuje put...

Ne priÄam ja već Microsoft. To Å¡to ti ne ÄitaÅ¡ i nemaÅ¡ pojma nije moj problem.

Ti si pisao da su svi digitalni izlazi isti, a ja sam ti samo formulisao šta ti u stvari tvrdiš.

I sada kažeš da je to moje delo?

Thats not just gay, thats stupid!  :screwy 

Now I have been creating a set of .NET wrappers for WASAPI as part of my NAudioopen source audio library. After the pain of writing the mountains of COM interop required to get .NET talking to WASAPI, I hit a brick wall. WASAPI does not offer sample rate conversion. In other words, to use shared mode, you must either hope that the Vista machine's audio engine is set to the exact sample rate of your audio, or you must write your own sample rate converter. And sample rate conversion is by no means trivial. Especially if your criteria are that it must not degrade the audio quality and it must be as fast as possible.

http://mark-dot-net.blogspot.com/2008/06/what-up-with-wasapi.html

We're currently targeting WASAPI for people who need to be as absolutely close to the metal as they need to be.  We're not intending it to be a general purpose audio rendering API, frankly WASAPI pushes too many requirements on the application that's rendering audio for it to be useful as a general purpose API.  The biggest hurdle is that to successfully use WASAPI, you need to be able to write a sample rate converter - using WASAPI to render audio requires that you be able to generate audio samples at the sample rate specified by the audio engine - the engine won't do the SRC for you.

http://blogs.msdn.com/b/larryosterman/archive/2005/12/07/501306.aspx

1) If your hardware has a native, well-behaved, ASIO driver, use ASIO.

2) Otherwise, on Windows Vista, Windows 7, or newer, use WASAPI Exclusive Access.

3) Otherwise, use Kernel Streaming if it works.

4) If none of the above are possible, use DirectSound or WaveOut. Neither of these provide hardware direct output, so choose based on performance.

1) If your hardware has a native, well-behaved, ASIO driver, use ASIO.

2) Otherwise, on Windows Vista, Windows 7, or newer, use WASAPI Exclusive Access.

3) Otherwise, use Kernel Streaming if it works.

4) If none of the above are possible, use DirectSound or WaveOut. Neither of these provide hardware direct output, so choose based on performance.

Ubuduće navedi izvor, poÅ¡to ti oÄigledno nemaÅ¡ pojma Å¡ta kopiraÅ¡ sa neta. To smo utvrdili viÅ¡e puta.

A da si naveo izvor, odmah bi bilo jasno da si kopirao tekst lika koji je umalo bio banovan sa HA jer nije mogao da dokaže svoje tvrdnje, koje si ti upravo kopirao i opet se za'ebao.